söndag 5 juli 2009

Fynden från igår!

Nu börjar helgen lida mot sitt slut, jag tycker alltid att dom går för fort. Amanda och Christoph jobbar sina sista vecka sen är hela familjen ledig någar veckor tillsammans, ska bli såå skönt! Vi håller tummarna att sommaren kommer tillbaka bara! Elma och jag får försöka hitta på något skoj i veckan för något bad lär det inte bli har jag insett efter att precis sett väderprognosen:(

Här är regnmätaren jag köpte igår..


..och här är zinkbaljan!


Det har redan kommit lite regnvatten i dom!
Må så gott!
Kram Susanne

5 kommentarer:

Lilla hjärtat sa...

Hej!

Åh vilken fin zinkbalja.
Vad mysig den grekiska restaurangen verkar.......
Kram a-K

Helena sa...

Vilken härlig balja, det är så roligt att fynda! Ha en skön vecka! Kram Helena

Vita små hjärtan sa...

Å vilken fin balja!!!! Å regnmätaren var ju för fin!
Kram Agnetha

Sussi sa...

Hej!
Här händer det saker i vanlig ordning ;)
Super fin grind som kommit upp!
Zink baljan = snyggt, regnmätaren = super läcker!!! Vatten går det att göra så mycket fint runt.
Ska lägga restaurangen på minne tills jag kommer till Uppsala nästa gång.
Tingeling Sussi

The Stable sa...

Åhh vilken fin blogg du har!! Många fina bilder. =)

Tack för igår, vi hörs igen i höst när inredningspartyt börjar närma sig!!

Trevlig sommar!!

/Sara