måndag 20 juli 2009

Semester:)


Idag har vi varit i Uppsala hela dagen, jättemysigt! Vi var först förbi Mio och hämtade vår solstol som vi bokat, köpte den sista dom hade kvar i Västerås förra veckan och lyckades hitta en till i Uppsala så det känns bra. Sen när Susanne är på bästa "pruta humöret" också så är det ännu roligare att shoppa för då känns helt plötsligt allt som ett fynd;)

Dom står här tillfälligt placerade, är tänkt att dom ska stå på vår stenläggning framför altanen sen men den är inte riktigt klar än så dom får stå här så länge och vänta!

Vacker stol tycker jag

Efter det så mötte vi upp Amandas vän Hanna och hennes mamma Kicki och åt en supergod lunch tillsammans på Uniqo. Sen bar det av mot Hannas nya lägenhet för en första titt! Hon har köpt sin första egna lägenhet och fick nycklarna på förmiddagen idag så vi var alla jättenyfikna. Den var verkligen superfin, bra gjort Hanna där kommer du trivas jättebra:) Tjejerna ska börja på Socionomprogrammet i Uppsala i höst och Amanda har funderat fram och tillbaka ett tag nu hur hon ska göra..flytta eller inte?! Men nu blev Amanda ännu mer sugen på att flytta hon också efter att vi varit hos Hanna idag och det förstår jag, hon får ta sig en funderare till skruttan!

Nu ska jag krypa upp i soffan med en pläd och kika på Beck.

Ha en mysig kväll!
Kram Susanne

4 kommentarer:

Hanna sa...

Hej min kära "extrafamilj". Ni är hjärtligt välkomna hem till mig så ofta ni vill! Så får vi hoppas att Mandan också flyttar dit! Gärna i huset bredvid eller något sådant. Det tycker jag vore alldeles perfekt!

Lilla hjärtat sa...

Åh vad avis jag blir på solstolarna, såna vill jag också ha...
Ha det gott
Kram A-K

Vita små hjärtan sa...

Men oj vilka toppenfina stolar!!!!
Kram Agnetha

Stora Kil 4 sa...

Hej Susanne!!

Såg ditt meddelande. Självklart ska du inte ha en sne lampa, jag reklamerar den med nästa leverans.

Jag hör av mig till dig när den har kommit. I mitten av vecka 33 börjar jag jobba igen och är åter i stan. Hörs då!!

Kram Sara