onsdag 19 maj 2010

Ja ska måla hela världen...

Gokväll i stugorna! Idag har jag haft en pensel i handen nästan hela dagen, iallafall om man ska lyssna på Elma "mamma du bara målar å målar". Började på förmiddagen med att olja in staketen mot våra grannar, när de va klart så gjorde vi lunch lillskruttan och jag som har varit hemma från skolan ett par dagar för hon är lite hostig stackarn. Så när ja ändå va igång så fortsatte ja med grindstolparna och efter de så tog jag ut vårat lilla köksbord som ja länga velat göra något åt. Egentligen är det Amandas bord som hon köpte tills hon skulle flytta men när de var dax att flytta så ville hon hellre ha vårat köksbord vi hade här hemma så vi gjorde ett litet byte där;) Vet inte om de är för alltid eller om vi kommer byta tillbaka någon gång men just nu är det i mina ägor. Men självklart frågade ja henne först om de var okej att måla de och jag fria händer att göra vad ja vill med de:)




Benen är täckmålade men bordsskivan däremot har jag bara strykit lite lätt med penseln:)

Hoppas du gillar de gumman;)?


Må så gott
Kram Susanne

2 kommentarer:

Amanda sa...

ååh va fint det blev :) Du gjorde rätt i att måla bordsskivan ! Nu kommer det passa in mycket bättre i köket! :)

Synd att det är en bit mellan oss, annars hade ni fått kommit hit på lite kladdkaka ! <3

Kram

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack!!! Ja de e synd, hade varit mysigt gumman men men....
Må så gott
Puss <3