tisdag 15 juni 2010

Vi är i trädgården...

...står de på skylten man möts av vid våran dörr! Stämmer bra..har tillbringat dom senaste dagarna där:)

Har hunnit med att måla om förrådsväggen vit:) Blev fint och blommorna gör sig såå mycket bättre mot den!

Förrådsdörren har också fått lite ny färg, den blev ljusgrå..(man anar de på fotot nedan) det blev så ljust & fint och väldigt stor skillnad:)

Lupiner i härliga färger

En stor bukett pryder även altanbordet:)

Ljusstakarna har fått sig en omgång av vit färg dom också;)





Det har varit mycket målande som ni förstår men det är roligt och det blir ju så fint och sån skillnad:) Jag har även grävt en ny rabatt på baksidan, delat lite blommor till den och köpt lite nya också;) letat fina stenar på kvällarna när ingen ser;) Tycker det är sååå kul!!! Vi har fått för oss att vi ska ha en stor fin sten på farmsidan i en av rabatterna också eller rättare sagt Amanda kom på de så nu ska vi försöka hitta någon snäll själ som kan hjälpa oss med de;) Har lite andra nya ideér till rabatterna också men de får vänta tills imorn så jag har något att göra då också.

Ha de så bra allesammans
Hoppas ni hinner njuta av allt vackert ute nu
Kram Susanne

3 kommentarer:

Amanda sa...

Jag gillar den där skylten alltså, den är så söt!

Det blir jättefint i trädgården med lite stenar som lyser upp,.

Kram

Amanda sa...

Haha, tokigt av mig för nu syntes det nog bättre på det tidigare inlägget. Men jag vet ju att det är jättefint i rabatterna med målade stenar eftersom jag har varit med ;)

Kraam

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jaa absolut gumman:) TACK för all hjälp!!! Ja e så glad att ja har dig å vi kompletterar ju varann så bra eller hur?;)
Puss <3