måndag 8 november 2010

Änglar visst finns dom


Den här underbara Ängeln är en gåva från min Kära vän Lena och hennes familj 

När jag vaknade imorse var det -10 grader ute..burr! Golven var såå kalla när jag satte ner fötterna så jag ville bara krypa ner i min varma sköna säng igen men det var bara att stiga upp. Idag har min lediga tid gått åt till ännu mer pyssel och de är roligt:)

Nu ska jag krypa upp i soffan med en härlig filt och kika på Halv åtta hos mig, jag hoppas få lite nya ideer på något gott att äta;)

Ta hand om er
Susanne

5 kommentarer:

Anonym sa...

Va mycket fin julinspiration! Härligt att julen snart är här hos oss på riktigt..

Amanda sa...

Va mysigt! Jag önskar att jag hade kunnat hjälpt dig med allt pyssel idag ♥ men vi får fortsätta i helgen.

KramKram Amanda

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Ja Amanda de önskar ja oxå..vi får mysa & pyssla vidare i helgen som sagt:)pusspuss <3

Underbara Juletid sa...

Härliga foton med julstämning.

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Hej!
Har precis hittat din blogg, underbar!!
Vilka ljuvliga och inspirerande bilder!Tack!

Kram från lilla mig!