fredag 26 november 2010

Vinter


Har ställt iordning lite inför vintern på altanen. Även om det bara handlar om liteljusslingo ljuslyktor, granar, ljusslingor och en fårskinnsfäll så är det mysigt att ha något juligt att titta på när man kikar ut genom vardagsrumsfönstret. 


Den underbara filten kommer från Gruvgatan 13 i Falun. De var så gulliga och skickade den till mig eftersom det var lite långt att åka och jag är oerhört tacksam för det. Den är så vinterfin. Jag flyttar runt den i huset lite beroende på var jag befinner mig någonstans så det vill jag säga är ett gott betyg.


Julmarknaden igår var lyckad. Vi fick huur många besökare som helst och vi är så glada för att så många tog sig hit i snön och kylan. Det blev en bra start på den mysiga helg som väntar alla. 1:a avdent är ju lite speciellt för nu har man allt framför sig och kan längta till allt härligt som hör julen till.

Kram Susanne

3 kommentarer:

Anonym sa...

åå va mysigt du har det på altanen.

Anonym sa...

Mysig julmarknad o mysig blogg! hälsn..mimmi

Lizas Lantliv sa...

Såå mysigt det ser ut!!

Trevlig helg!

Kram Liza