söndag 27 februari 2011

Välkommen till mitt lilla kök!


Här kommer lite bilder från mitt lilla kök. Det är inte så stort men det är alldeles lagom för mig. Som man kan skymta på någon bild finns det gott om förvaring och det är toppen speciellt när man bor på en liten yta.



Lite färg på några detaljer hjälper förhoppningsvis våren på traven. 



Green Gate och Mateus är två av mina stora favoriter.



Det är tack vare mamma som jag har lite fräscha snittblommor, är ganska dålig på att unna mig det annars. Det är ju tyvärr inte gratis så det gäller att prioritera när man är student!


Snart ska jag bege mig till sjukhuset och hälsa på mamma igen.
 Ha en härlig söndag allesammans! 


Kram/ Amanda

13 kommentarer:

Liza sa...

Så fint kök!
Kanon med alla skåpen!

Hälsa mamma så gott!

Kram Liza

Ord & Känsla sa...

Åh vad fint du har i ditt kök, Amanda! Underbara bilder.
Jag visste inte att din mamma var inne på operation.
Hälsa henne allt det bästa:)

Kram Helena

Vit dröm sa...

Så fint!
Hälsa din mamma att hon ska krya på sig!
Kramar Anna

Vikeskärs hem och vardag sa...

Jättefint kök... Hälsa din mamma!
Kram Annika

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Mysigt kök du har! GIllade verkligen kaklet ;o)=

Ha en fin söndag, Klem Anna

VitaVardagen sa...

Va mysigt du har det! Själv är jag också student men mitt kök är pyttepyttelitet :) Kram Johanna

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Jag tycker du har ett fint kök. :)) Här i stugan är det också ett litet kök, det räcker till men ibland önskar jag att det var liiite större. :)

Fröken Agnes sa...

Hej!

Så härliga bilder från ditt fina kök!

Hoppas du får en fin kväll!

Kram Jenny

Bruno och Mig sa...

Fina bilder från ditt kök.
Hoppas att din mamma kryar på sig fort.

Ha en bra kväll
L

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Så fint du har det!!
Kul att få se mer!

Hälsa mamma!

Kram Annica

LOTTAS HOME sa...

Så fint och mysigt i ditt kök!
Hoppas att allt är ok med mamma.
Ha en fin måndag imorgon!
Kram Lotta

hemma hos lilla mej sa...

Mmmm vad snyggt och fint kök du har.Kanon.Hälsa lilla mamma hoppas att allting är ok.Önskar dej en fin dag.Varm kram Rita ♥

A House With A View sa...

Suuuperfräscht kök! Fina foton och så uuunderbart porslin - me like!!

Stooor kraaaaam aka