måndag 14 mars 2011

Vårfint


Idag har jag fixat lite vårfint på vår framsida


Det är så häärligt att man börjar kunna vara ute och fixa lite i trädgården. Blev inspirerad av Liza med bloggen Lizas Lantliv igår när hon hade varit ute och gjort lite vårfint hemma hos sig:) Vi har dock väldigt mycket snö kvar på vissa ställen här hemma hos oss, men det känns skönt att kunna börja lite iallafall. Ska nog köpa några penseér, bellis och lite lökväxter nån dag till vår framsida också. Såg att det skulle bli stråålande sol hela veckan..underbart:)



   
Vill passa på att tacka er allesammans för alla era goa kommentarer, det gör mig såå glad:) Det är så kul att ni är så många som kikar in här hos mig varje dag. Det gör att man vill fortsätta att blogga lääänge....


Stor kram till er alla
Susanne

26 kommentarer:

Amanda sa...

Va vårfint det blev på framsidan! :)

Kram Amanda

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Så vårigt o fint du gjort det!
Underbart att kika runt o inspireras!

Kram Annica♥

Ord & Känsla sa...

Precis när jag läser ditt inlägg, så kommer solen fram hos mig!
Vad fint du har gjort. Snart är nog våren här. Ska plantera lite idag och snart ska jag köpa penséer.

Kram Helena

Fröken Agnes sa...

Hej!

Så fint du har gjort! Våren är en så härlig tid :)

Ha det så fint!

Kram Jenny

Vita huset 28 sa...

Hejsvejs va fint du gjort. Ja jag läste också att hon varit ute o grejat o blev sugen. Men för mycket snö kvar än. Längtar tills jag ser min stora rabatt o de kanske kan ta o komma upp nån tulpan o pellis :)

Ska nog göra fint på framsidan vid ingången där är de inge snö kvar, men jag vet inte riktigt hur jag vill ha de där iår, hmmm
Ha en bra start på veckan
Kram Camilla

Lilla Rummet sa...

Så vårfint du gjort. Kan behövas lite vårfint fast det är mycket snö kvar ännu.
Ha de gott
Kram Britt

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa så fint du gör oxå! Nu längtar man till liite varmare o sol så snön försvinner! Kramis Gunilla ♥

Liza sa...

Åh så fint! ♥
Va kul att du blev inspirerad av mig! =)
Nu har jag köpt en lykta till, vill du ha den?
Vet inte alls vad det kostar att skicka den i ett paket till dig..

Ha det bra!

Kramar Liza

Unknown sa...

Vad fint du gjort.
Visst är det kul med bloggaandet att inspereras av andra och även kunna insperera någon tillbaka.
Ha en bra dag i solen, kram Ing-Britt

Liza sa...

Okej va bra! =)
Ska försöka leta upp en kartong till den då!
Skulle ju behöva din adress oxå, om du vill kan du maila mig på:
Liza297@hotmail.com

Kram ♥

Stina sa...

Det är så mysigt när man kan börja fixa inför våren.:-) Kram Stina

LOTTAS HOME sa...

Sååå fint och vårigt du gjort, inspirerande.
Hoppas du har en fin vårdag!
Kram Lotta

Änglarna finns sa...

Hej!
Tack för din kommentar i min blogg! Alltid kul med nya läsare! Gulligt riset var med så fina hjärtan! Ja tänk om det kunde bli varmare och sol..vi behöver det nu!
Ha en fortsatt härlig måndag!
Kram Annika

MIN LYCKA ♥ sa...

Vilken underbar blogg du har, hit tittar jag tillbaka igen!;)

VitaVardagen sa...

Åh så härligt! Vill också ha en framsida att göra vårfint på :) Kram Johanna

Kristina - ingen vanlig dag sa...

Kanonfint! Ja nu är det dags att ta tag i utsidan på huset så att där också blir fint!
/Kristina

Vikeskärs hem och vardag sa...

Du gör alltid så fint :) Ser riktigt välkomnande ut och man skulle ju vara tvungen att ta en närmare kik ifall man ringde på hos er :)
Kram

Smultron på ett strå sa...

Ååååå så fint du har gjort! Jag vill också ha!!! Får bli till att plocka in ris till helgen, ser också fram mot sol och plusgrader!//kram maria

Kalasgott sa...

Vilken oerhört mysig blogg!! :-)

Hannis sa...

Vad härligt med vårkänslor!
Och vårpiff=))

Vilka söta hjärtan du gjort!

Kram Hannis

hemma hos lilla mej sa...

Bara så härligt med vårkänslor och sedan lite härlig vårpiff.Bara så himla söta hjärtan har du gjort.Önskar dej en skön tisdag.Varm kram Rita ♥

Hildas hem - Sofia sa...

Så fint du gjort. Nu blir jag sugen på att gå och och plocka in ännu mer, än jag redan gjort, från naturen :)

Tyvärr hinner jag inte idag.

Ha en fin tisdag!
Kram Sofia

Mjuka sa...

Så härligt vårigt fint du skapat!!
Njut av din dag!
Kram Malin

Nyanser av vitt sa...

Så fint du fixat. Här är snön borta men nästa vecka åker jag upp till den igen. Idre fjäll här kommer vi :O)
Bästa semestern tycker jag.
kramis Agneta

Villa Vinkelhaken sa...

Åh så mycket fint pyssel du har! Du lyckas då alltid att få till det! =)

Ha en bra dag!
Kram Jenny

Maria sa...

Åååhh vad trevligt att höra att det blev bra med lampskärmarna på plats Det glädjer mig.

Trevlig fredagskväll!
Maria