tisdag 14 februari 2012

Happy Valentines Day ♥


Happy Valentines Day till Er alla kära bloggisar idag ♥






























Denna vackra stormlykta från Lisbeth Dahl har jag fått av min fina familj i present  ♥ Dom vet vad jag tycker om dom!


Helgen har varit bra, skoldag i lördags för lilla E sen blev det lunch på stan med goa vänner. Vi lyckades då övertala våra familjer att efter lunchen åka en sväng till favortibutiken för att njuta av lite vackra saker..;) När herrarna i familjerna en timme senare kom ut på trappan med händerna fulla med kassar & ett stort leende på läpparna så kunde vi låta bli att skratta..dom såg såå nöjda ut..:) Om det sen var för att dom köpt vackra saker eller för att dom får gladare "fruar" hemma förtäljde inte historien..;)

Hoppas att ni har det bra denna alla hjärtans dag, och att ni har någon att dela den med ♥ Ta hand om er!

Kramar till er alla
Susanne

23 kommentarer:

HOUSE of MANDY sa...

Jag tror de va nöjda för att de hade handlat fina grejer (men självklart också för att ni var glada<3) hihi.. jag tror nämligen att de tycker att det är roligare och mysigare med inredning än vad de vill utgöra sig för att tycka! :P

PUSS mammi <3

X sa...

Önskar dig oxå en jätte fin Alla Hjärtansdag min vän! Ha det bäst!

Kram Lussan

Vi i Villa Ville kulla sa...

Kikar in och ville önska dej en fin alla hjärtansdag!!!!
Kramar Lotta

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Kram på alla♥dag
Gabriella

Vita huset 28 sa...

Hej ha en underbar alla hjärtans dag du också.

Kram Camilla

Malin - Stjärnflocka sa...

Låter underbart!
Ja, vem vill inte ha en lycklig fru liksom!!! :)
kram till dej!
Malin

Unknown sa...

Hejsan!
Såå härligt med män som är nöjda när de går ut med fyllda kassar ur en affär. Sen vad som ger lyckan har mindre betydelse :).
Ha nu en underbar ♥-dag, kram Ing-Britt

Miruschka sa...

Hoppas du också får en fin alla ♥-dag!
Kram♥

Alice & Elvira sa...

Stooor kram till dig på Alla Hjärtans Dag!

/Catarina

Anneli sa...

En stor kram till dig idag, min nyfunna bloggisvän.

Kram Anneli.

Maria i Lilla villa vita sa...

Ha en mysig alla hjärtans dag!

Kram Maria

Pernilla sa...

En härlig alla hjärtans dag önskar jag dig! Kram

Villa Carl Larsson sa...

Hej Susanne, raringen där :) hihi

Jag skickar en massa alla hjärtans dags kramar till dig och hoppas att du har och får en fortsatt bra dag.

De vet vad du gillar familjen din och visst är det underbart när de vet det. Då får man just sånna där fina saker.

/Josefin

anise sa...

En STOOOOR Varm Allahjärtans KRAM till dej..Härligt med nöjda män som shoppat..dom vet säkert att dom får nöjda fruar oxå...
Kram sötste du

tre nyanser av vitt sa...

Vad fina bilder från ditt fina hem!
Ha en fin alla hjärtans.
Kram Marie

Jenny sa...

Glad alla hjärtans dag till dig med.

Kramar.

Villa Vinkelhaken sa...

Ha en mysig alla hjärtans dag!

Kram Jenny

Sofi sa...

Önskar dig en mysig Alla hjärtans dag!
Lyktan var så söt!:)
Kram Sofi

Ekenäsliv sa...

Sååå söt lykta!!! Mitt andra Lisbeth Dahl föremål flyttade in här igår, efter VIP-kväll i min och min systers favoritbutik. En liten liten flaska med glaslock på. Den är bara så söt!
Hon kan den där Lisbeth! En så fin lykta!!
Alla-hjärtans-dags-kram!
/Anna

hemma hos lilla mej sa...

Underbara bilder från ditt fina hem.Vilken man vill inte ha en glad fru.Hoppas att din alla ♥ dag var härlig rara du.Kram Rita ♥

A House With A View sa...

Jag bara äääälskar den fina stormlyktan, väcker ha-begär hos mig - som så mycket annat vackert du har!!

Love to you!

Kraaaaaaaaaaaaam aka

pillan sa...

Åh vilket fin lykta!! Älsar sådana "silvriga" detaljer;)
Gissar att ni hade en mysig dag, Kram P

Gårdsromantik sa...

Så fint du har det - den där Tine K Lampan var ju underbar!

Kram Maud
<
Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet