tisdag 27 mars 2012

Lite nytt på köksbänken


Vackra krukor & ljusstakar pryder nu bänken i köket!


Hej!

Idag har jag haft fika främmande av en kär gammal vän..:) Tänk så mysigt det är att ses och prata av sig lite stund.
Solen har strålat hela dagen, men nu på kvällen har det varit lite smågrått ute. Amanda kom precis hem nu efter en PW, och tydligen har det börjat småregna lite nu..det gillas inte!!!



 
Igår gjorde flickorna & jag om lite på bänken i köket, en ny härlig myrten, minst lika härliga krukor från Tine K & Tullhuset, ljusstakar PB Home & bricka Tre Generationer.




















Trevlig kväll
Kram Susanne

11 kommentarer:

Sofi sa...

Hej Susanne!
Älskar dessa krukor från Tine K, helt ljuvlga tycker jag!:)
Härligt med en må bra fika med en kär vän:)
Nu håller jag tummarna för att jag slipper "flunsan":)

Kram på dig

Jenny sa...

Guuud vilka fina grejer du har!!! Gillar Tine K skarpt!
Härligt att våren och de ljusa kvällarna är på G, kanske kan vara bra med lite regn?? ;) ;)
Kram på dig!
Jenny

Vit dröm sa...

Åh så fint ni gjort! Krukorna är ju underbara!
Ha en fin onsdag!
Kram Anna

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

så fint du fixat på bänken♥
Önskar dig en underbar onsdag
Kram gabriella

vitapusselbitar by me sa...

Jätte fina krukor
& super mysigt fat Tjejen!
Som allt annat fint hemma hos er!
Tack för lycka tillèt!
Man hoppas och känner efter hela tiden om Bäbis inte vill komma!
Men snart kanske, har igångsättning på påskdagen om inte lill* hjärtat tänkt komma på egen hand! Men det tror jag! Frågan är bara om NÄR!!
HA en fin ONSDAG!
Stor kram från Elle

Vem är Dyrafina? sa...

Så fint!
Jag som lever i ombyggnadskaos vill inget hellre än att fly hemmet nu, har hållit på i en månad nu. Det räcker nu!
Hade gärna haft dina fina krukor och ljusstakar i blickfånget istället målarburkar och tapetrullar!
Tjing!

Jenny sa...

Hej Susanne!
Åh de är så snygga de där krukorna!! Vill oxå ha;)

Önskar dig en trevlig eftermiddag!

Kraam Jenny

Anna sa...

Brickan och ljusstakarna är underbara, de föll jag pladask för...

Ha en fin kväll!

A

Vi i Villa Ville kulla sa...

Tine K....älskar hennes saker...Jättefina krukor!!!
Kramar Lotta

hemma hos lilla mej sa...

Bara så fint har du gjort.Underbara saker.Ha en fin dag rara du .Kram Rita ♥

min tekopp sa...

Å vilka fantastiskt fin krukor!!