onsdag 29 augusti 2012

Disneyland i Paris

 
Elma & jag utanför vårat hotell New York vid Disneyland i Paris
 
 
 


Hej!
 
 
 Nu är vi hemma igen efter vår tripp till Disneyland i Paris.
 
Vi har haft underbart väder och en Elma på toppenhumör hela tiden ♥ mycket bättre än så kan det inte bli!
 
 




 


















 ♥



 
















 






































Vi fick träffa självaste Musse också

( inte den bästa kvalitetén på dessa bilder men det finns så mycket glädje i dom så därför får dom vara med ändå..:-)




 
 




 

 
Nalle Puh, Mimmi & Elma 


 









 Disneyland fyller 20 år i år



Många bilder blev det, hoppas att ni inte ledsnat redan..;-)
Bilderna från Paris visar jag er en annan dag.


Har ni inte redan varit i Disneyland kan jag varmt rekommendera er att åka dit..ett fantastiskt resemål som är skoj för alla i familjen!

Eftersom Amanda tyvärr inte kunde följa med oss på denna resa så måste vi ju åka dit en gång till så hon får uppleva allt som vi fått göra, eller hur gumman..;-)



Må så gott
Kram Susanne

12 kommentarer:

Linda sa...

Så härliga bilder! Jag förstår att det är en nöjd och lycklig Elma ni har nu. :)

Kram, kram

FruNeroLindström sa...

Så härliga bilder, ser fantastiskt ut.
Dit får vi planera in en tripp om si sådär 5-10 år så Stella kan njuta av allt härligt.
Ha en riktigt skön Onsdag, kram Malin

Emma - Från min sida sett sa...

Åh så mysigt & vilka fina bilder! Det syns att ni har haft det bra:) Jag vill också dit någon gång!

Kram

Ekenäsliv sa...

Såååå mysigt!!! Jättehärliga bilder, man blir så glad av dem:) tänk vi ska åka till Kap Verde i februari, tjohoooooi!!! Ha en fin kväll!
Kraaaam

Pernilla sa...

Åh vad mysigt! Minnen för livet<3 Kram

hemma hos lilla mej sa...

Men jisses vilka mysiga bilder.Vilken härlig upplevelse för Elma .Vad skoj.Önskar dej en fin kväll.Kramar Rita ♥

Anneli sa...

Vilket drömställe!

Dit skulle man åkt när barnen var små............

Ha en fin kväll,
Anneli

Lilla gårdshuset sa...

Ser helt suveränt ut! Kan förstå att Elma är glad och nöjd.

KramisHeléne

My everyday life sa...

Åh vad fint det ser ut Susanne!
Har en dotter som drömmer om att åka dit, så vi får se till våren om det blir vår tur. Kul att höra att ni hade en trevlig resa.

Nu ska jag ta och visa henne bilderna.

Kram Nina

Maria Thelen sa...

Vilken fin blogg Susanne! Nu har du fått en läsare till :) Jättefina bilder, förstår att Elma hade det så bra/ Maria

House and Garden by Bia sa...

Hej!
Fina bilder från Paris. Vi har också kommit hem igår från Rhodos...titta gärna in hos mej...jag har tagit så många bilder...så jag får nog göra flera inlägg. Visst är det mysigt i Paris, jag var själv där -91.
Kraam Bia

Liza sa...

Åh vilken mysig resa!
Skulle kunna tänka mig att åka dit jag med! =)
Superfina kort!

Ha det bra!

Kramar Liza