söndag 5 augusti 2012

Födelsedagskalas


Födelsedagsbarnet



Hej!

Igår var det födelsedagskalas här hemma, det var vår fina Amanda som fyllde år ♥

På morgonen åkte vi och handlade lite gott..tog med oss några paket och for hem till Amanda och överaskade henne med en födelsedagsfrukost..:-)
Resten av dagen firade vi här hemma..dekorerade smörgåstårtor, bakade cupcakes, chokladbollar & dukade fint till alla gäster skulle komma.












Min lilla pappa & Marie-Louise ♥














 Presentbordet som fylldes på under dagen..:-)

Amanda fick såå mycket fint..docka till iphonen, micro, tallrikar, två mobilskal, fina hjärtskålar, pengar, blommor, champagne & vin, tavla, ljuslyktor, vacker nyckelpigebild, armband, tunika

   












Mina små älsklingar ♥

Tunikan (MQ) & armbanden (Odd Molly) som Amanda har på sig var en present från oss

















.
 Tycker den här bilden på Amanda och några av hennes vänner var lite härlig, bjuder på den. Hoppas dom som är med på bilden håller med..;-)



 (Jag lyckade tyvärr inte få med alla gästerna på bild igår, ledsen för det)


Stort Tack till er alla som kom och firade Amanda!
Det blev en jättemysig dag tack vare Er.


Må så gott
Kram Susanne

15 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Så härligt födelsedagsfirande med dottern!! Mysiga bilder!
Fin tunika hon fick (och alla andra presenter...)

Ha en bra söndag!
Kram Suss

Hemma på Sjuan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Caroline sa...

Så mysigt det ser ut, älskar ert hem! Blev lite nyfiken på den lilla vita tavlan med tröllslända från Day Home. Vart kan man hitta den?

Lilla gårdshuset sa...

Underbara bilder från Ert fina kalas för Amanda. Bakverken ser ljuvliga ut.

Kramis/Heléne

Coquina sa...

Vilket härligt födelsedagskalas =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min Ib Laursen-tävling =)

Vi i Villa Ville kulla sa...

Ååååå va mysigt och frukost på sängen va va härligt!!! Ser jättefint ut alltihop !!! Ha en skön söndag min vän!!!
Kramar Lotta

Linda sa...

Vad trevligt det ser ut.
Såg Amandas tunika igår i Nacka galleria. Snacka om att vara först med det senaste. Liknande tryck fanns i varje butik så det där kommer att vara tokinne om någon månad när alla som jag som är lite sena i starten har fattat grejen. ;)

Massor av kramar

Unknown sa...

Vilket härligt kalas hon har haft fina Amanda och många fina presenter fick hon.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Sofi sa...

Grattis Amanda!
Det ser ut som om ni hade en toppendag! Så många fina presenter hon fick:)

Tack för dina uppmuntrande ord inne hos mig! Jag har mycket tankar i huvudet just nu, hur jag vill förändra/förnya osv. Har bara lite svårt att sätta ord på det just nu:)

Ha det fint kära du!

Kram på dig

A House With A View sa...

Stoooooooooooooort grattis till söta Amanda i snyggaste klänningen:))) Vilka häääärliga kalasbilder - me like!! Ser ut att ha varit en riktigt lyckat kalas:))

raaaaaaaaaaaaaaaam aka

Ekenäsliv sa...

Så mysigt kalas och såååååå fint ni hade gjort det!
Underbara bilder som talar för sig själva om ett mysigt kalas.
Fina presenter med, alltid kul med presenter;)
Ha en riktigt skön måndag! Dottern och jag ska in till stan, först ska hon klippa sig sen lite lunch och sen lite fix inför skolstart!!! Tänk att min lilla flicka ska börja ettan om två veckor!!!
Sköt om dig!
Kram Anna

Anonym sa...

Åh, vilket fint kalas ni ordnat!!
Fina presenter oxå:) Undrar lite vad det var för några tallrikar hon fick:)
Ha det gott!!

Kram från Tina A-sås

Vit dröm sa...

Men vilket härligt kalas ni har haft! Grattis i efterskott till Amanda! Ljuvliga kort!
Ha en fin dag!
Kram Anna

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla mysigt kalas !Hälsa Amanda och gratta i efterskott.Underbara bilder och fina presenter.Bara så mysigt.Ha nu en skön måndag vännen.Kramar Rita ♥

Mitt hem är min borg sa...

Hej Susanne,

Jag svarade hos mig på din fråga, men jag vet inte om du har sett? =)
Den kostar 249:- och jag kan skicka den om det skulle vara intressant.

Ha det gott

Kram Linda
skattgården