tisdag 7 augusti 2012

Mysig vecka med nära & kära


Elma, Tilde, Amanda, Jag & Tova



Hejhej!


Tänkte visa er lite bilder från förra vecka när vi hade min kära bror Thomas med familj här på besök..:-)

Det var mysiga dagar vi hade tillsammans ♥

















Fina kusiner ♥



En dag var vi hos pappa & Marie-Louise och hälsade på, vi åt god middag tillsammans och hade jättetrevligt som alltid..:-)

Så här fint bor dom, bilderna är tagen från vattnet..













..och dessa bilder är tagna från huset ner mot vattnet, vackert eller hur..?

















Mysstund i soffan, kusinerna kikar på gamla kort och skrattat såå gott (speciellt när dom tittar i albumen från vår ungdom, hur vi såg ut, vilka frisyrer & vilka kläder vi hade..haha..)..:-D



Tack för en rolig vecka tillsammans med er ♥


Må så gott
Kram Susanne

10 kommentarer:

Emma - Från min sida sett sa...

Åh så mysigt det ser ut, en hel vecka tillsammans:) Så underbart fint de bor, med vattnet nedanför! Och ert hus, din inredning, ni har det SÅ fint!

Kram Emma

Nickan sa...

Snygga familjen :)

Anonym sa...

Jag fick se en tavla i bakgrunden som jag har letat efter jättelänge fjärilstavlan från hagdornhagen i mindre storlek, skulle jätte gärna vilja veta vad du köpt den har bara sett se stora tavlorna kram helene

Ekenäsliv sa...

Vilka härliga bilder!!! Ja man ser så mysigt ni har haft det, härligt!!
MM, att bo vid vattnet är så underbart. Vi har det bara ett stenkast från huset, älskar det, alla årstider.
Ha en fin onsdag nu!
Kramar Anna

Emma - Från min sida sett sa...

Jag ska ner till Våla Magasinet & kika på den nu, blir eventuellt ett köp, det är jag värd:) Hoppas att du har en fin fin dag!

Kram Emma

hemma hos lilla mej sa...

Ååå vad fina bilder du bjuder på .Kul med besök.Ha en fin onsdag rara du .Kramar Rita ♥

Anonym sa...

Haha, tänkte att tallrikarna var därifrån:9 stod och "höll" i dom för ett tag sedan på ett party.Jättefina!! Nu håller jag på att samla på Matteus, så jag får väl vänta lite med PH tallrikarna:)
Fina, sköna bilder du visar, tack!!:) Kram Tina. (A-sås)

Sofi sa...

Å så mysigt det ser ut!

Hoppas att du haft en bra dag!

Kram på dig

A House With A View sa...

Vilka hääääärliga foton!!! Mysiga familjebilder:))))) Och så himla söt bloggerska:)

Kraaaaaaaaaaaaam aka

Nilla Q sa...

Vad härligt att tillbringa tid med familjen! Ni ser ut att ha riktigt trevligt:)

Kram Pernilla