lördag 1 september 2012

September månad har anlänt


 
Härlig poncho från Vero Moda att mysa i nu när hösten smyger sig på





 
Godmorgon!
 
 
Hoppas allt är bra med er denna första morgon i september..:-D
 
Tänkte bjuda er på lite shoppingbilder idag, eller rättare sagt lite bilder på det jag shoppat till mig denna höst. Det syns väl vilka toner jag gillar..;-D
Vinrött/plommon är ju såå härliga färger..snyggt till min beiga mockajacka som jag köpt och allt svart som redan bor i min klädkammare.
 
Vilka är era favoritfärger till hösten..?!!
 
 
 
 
 Tunikor i härliga toner
Den vänstra från Ellos, den enfärgade från MQ, den prickig & blusen även dom från Ellos
 

 

 
Byxor Lindex
 
 
 ♥
 
 
Nu ska vi rymma fältet här så hantverkarna får jobba i fred.
 
Önskar er alla en mysig lördag
Kram Susanne

16 kommentarer:

Linda sa...

Så mycket snyggt du har hittat.

Jag köpte faktiskt ett vinrött linne här om dagen att ha under höstens myskoftor. Annars så är det mycket svart och grått i min garderob.

Ha en bra lördag!
Kram

Anonym sa...

Så fina kläder du köpt dig!! Likadana byxor köpte jag mig i onsdags:) hade på mig dom i går när vi var på " stan", kände mig riktigt fin:) tycker pm din blogg! Kram Tina a

Sofi sa...

Hej vännen!

Så mycket snygga tunikor! Har också shoppat lite i den färgen:)
Kanske ska ta och kika in till ellos, de verkar ju ha mycket fint!:)

Inredningsmässigt gillar jag lite mer lavendel lila till hösten men klädmässigt så har jag blivit väldigt förtjust i mörkgrönt:)

Ha en finfin Lördag!

Kram på dig

My everyday life sa...

Fina kläder som du köpt. Kommer bli supersnyggt i höst! Man börjar känna av hösten nu, det är helt annan friskhet i luften...ganska härligt! Kram

Unknown sa...

Så mycket fint du shoppat, älskar alla dessa fina gulddragtjedjor som är nu sen måste jag nog säga att min höstfärg är orange.
Ha de gott, kram Ing-Britt

FruNeroLindström sa...

Härliga shoppingfynd du gjort.
Här gillas också vinrött och plommonlila nu till hösten, men även mörkblått.
Hoppas ni får en mysig lördag på språng.
Kram Malin

Vit dröm sa...

Snyggt! Och framför allt kul med lite nytt i garderoben!
Ha en fin lördag!
Kram Anna

Anna sa...

Snygga plagg du hittat, gillar också ellos med alla rabatter :)

Gillar höstens färger!!

Ha en bra lördag!
Kram

House and Garden by Bia sa...

Fina tunikor.
Det kommer ju mycket orange o grönt till hösten, även lila i olika nyanser. Har precis köpt en top i neongult!!! helt tokigt...men jag tror den blir fin till svarta leggins. Annars gillar jag svart o lila i höst.
Kram Bia

Smultron på ett strå sa...

Vad mycke snyggt du har hittat! Jag har också handlat lite till hösten - också i plommonlila, det är en så härlig färg! Ha en fortsatt skön helg! //kram maria

X sa...

Jätte fina blusar som du köpt dig, jag skall leta efter nåt liknande;)
Ha en bra söndag/Kram LussaN

Ekenäsliv sa...

Så fint!!! Snyggt till en pingla som du:)
Jag är galet enkelspårig faktiskt. På sommaren mest vitt, med lite pasteller i synnerhet rosa. På hösten och vintern mest svart med lite vitt till, ibland någon färg till det svarta, ingen spänning här inte;)
Ha en riktigt skön söndag!!
Kraaaam Anna

Tess på Tilda och Mamma sa...

Så mycket snyggt du shoppat, kul med lite färg. Tyvärr fallerjag lätt in på det svarta när vintern kommer. Ha en bra dag/Theres

Casa of Mia sa...

Så mycket fint du har shoppat, gillar färgerna kram

Liza sa...

Kul med så mycket nytt i garderoben!
Gillar den där plommonlila färgen!

Kram Liza

Gabriella sa...

Så mycket fint, härligt med plommon och vinrött!