måndag 15 oktober 2012

Lite bling bling

 
 
Armbanden med döskallar har jag köpt här, dom andra kommer från Tulllhuset




Gokväll på er!
 
Jag har försökt agerat smyckesmodell som ni ser..haha..:))
Det är Amanda som har varit i farten igen. Tur jag har henne som kan hjälpa mig ibland. Det är lite svårt att fota sig själv, sen blir jag aldrig nöjd..känner mig inte riktigt bekväm på den sidan kameran. Men ibland får man ju offra sig för laget som det så fint heter, eller hur ni..;))
 
Var på en shoppingtur med en vän härom dagen så då blev det lite nytt inhandlat till mig, jätteskoj! Visar er det andra jag köpte en annan dag för det är lite för mörkt att fota nu, sen vill jag ju spara på min fotograf lite så hon inte ledsnar på mig..jag vill ju inte slita ut henne;))
 
 
 
 
Va rädda om er
Kram Susanne

8 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Jag är ju lite armbands nörd jag:) väldigt fint blingbling på din arm! Kram Nilla

House number 11 sa...

Snyggt som bara den!
Kram Jenny

Sofi sa...

Så snyggt!

Ha en fin kväll kära du!

Kram på dig

Ekenäsliv sa...

Vilka fräsiga armband! Lite bling bling mår vi alla bra av;-)
Ibland behöver man lite till sig själv också, det är ju lite svårt att ta på sig en ljuslykta, ha ha ha..
Natti natt!
Kram Anna

FruNeroLindström sa...

Mysigt, och tänk vad man kan variera sig med många olika små armband, snyggt!
Hoppas ni får en mysig Tisdag, Kram Malin

Vit dröm sa...

Jättefina armband! Alltid kul med lite nytt :)
Ha en bra dag!
Kram Anna

hemma hos lilla mej sa...

Jättefina armband.Älskar ju bara smycken så skoj att variera efter kläder.Njut dagen underbara du .Kramar Rita ♥

Titti sa...

Så fint.Mvh Titti