lördag 13 oktober 2012

Lite piff i hallen..


 
Gokväll..
 
Och ja, det är precis vad vi sitter och väntar på här hemma - "Gokväll" alltså. Det är inget program som vi vanlígen brukar se, men det är nämligen inte vem som helst som gästar programmet ikväll, utan superduktiga David Lindgren. Så det vill man ju inte missa, iallafall inte om man heter Elma och är lite småkär i honom. Och vi övriga i familjen är inte sämre än att vi ställer upp och gör henne sällskap. Så nu sitter vi här uppradade i soffan och väntar som små barn på julafton.
 


Ikväll bjuder jag på lite hallbilder..

 
Ljuskoppar från bästa Tre Generationer Inredning. 
 
 

Tavlor och lite annat lull lull har kommit på plats. Härliga tider! 


 
Nu är det lördagsmys som gäller. Ha en rikitgt fin kväll allesammans.
 
Kram Susanne
 
Ps. Idag har jag varit och hämtat ut min fina vinst, fotoväskan, och den var såååå himla fin. Känner mig så lycklig för den. Får visa den för er sedan.

11 kommentarer:

Det Vita Drömhuset sa...

Underbart vackert hem du har! Vill ha ALLT!!!! :)
Tack för knoppbrädan förresten, den är jättefin! :)

Kram Åse

Hemma på Sjuan sa...

Så snyggt i er hall! Som i övriga huset!
Får sätta på tv:n och kolla på killen :) Kram Suss

Lantligt i Smultronbacken sa...

Otroligt fint med tavlorna där på byrån. Dessa underbara kryp

Kram Teres

Helena - ullvi32 sa...

Så mycket fint, sånna där ljuskoppar vill jag också ha!
Ha en mysig kväll, kramar Helena

Life´s Silverlining and I sa...

Men gud vad fint du har det hemma! Ha en fin kväll! Kram Nilla

Madame Edith sa...

Jättefina bilder!

Kram/M

Emma - Från min sida sett sa...

Såå fint! Och jag älskar alla tavlor! Har varit sugen på Ylva Skarps tavla länge, jag gillar budskapet, kanske får bli en snart:)

Kraam

FruNeroLindström sa...

Så mysigt, ombonat och fint.
Här blev det lite renovering i källaren till på kvällen innan vi tog lördagsmys och hejjade fram Putte-kören till final.
Hoppas ni får en riktigt mysig Söndag, Kram Malin

Unknown sa...

Fina hallbilder!
Du jag har en fråga, har du gjort den där stjärnan av pinnar själv? Tycker den är så förbaskat fin! Hur har du i så fall gjort och vad har du använt för pinnar, vilket träd?
Tacksam för svar =))

Ha en riktigt go söndag,
kram Catta

Annes vita rum sa...

Som vanligt,snyggt och stilrent.en fröjd för ögat att kika in hos dig:)
ha en fin söndag...kram

Sandras Värld sa...

Så fint ni har det i hallen, eller ja i hela huset såklart :) hihi1 KRAM