tisdag 27 november 2012

En liten julklapp till er alla


 
 
 
 
Gokväll!
 
 
Jag är jätteglad att i samarbete med den supermysiga webbutiken AllRum kunna erbjuda er alla fina bloggvänner 25 % rabatt på hela deras sortiment t.o.m. 4/12.
Uppge rabattkoden allrum25
 
 
 
Unna er själva en tidig julklapp kanske, eller så kan ni passa på att köpa fina klappar till era nära & kära ♥ kika in här och njut av allt fint dom har!
 

 
 
Här kommer några av mina favoriter...
 
 


 
 
 
 


 
Jag hoppas att ni ska hitta något fint till er!
 
 
Godnatt & sov så gott sen
Kram Susanne
 

6 kommentarer:

Lena - gott for sjalen sa...

Jättefina saker. Tack för tipset.

Kram Lena

Unknown sa...

God morgon!

Ingen dålig rabatt du kan lämna. Klickar nog in och kollar lite senare, att fynda något fint gillas ju :).

Vilka fina kransar du gjort till julmarken.

Ha de gott, kram Ing-Britt

FruNeroLindström sa...

Tack för tipset, ska kika in där direkt.
Hoppas ni får en mysig Onsdag, Kram Malin

Emma - Från min sida sett sa...

Men ÅH vilken bra grej! Måste kika in i deras butik!

Hoppas att du har en fin dag fina du!

Kramar!

Lena sa...

Vilken bra rabatt! Tackar!
Jag har beställt lite fina saker OCH redan fått dem. Supersnabba =)

Kram Lena

Caroline sa...

Vilket kanonerbjudande! Synd bara att allt jag ville ha var slut haha! Kram