tisdag 27 november 2012

En liten julklapp till er alla


 
 
 
 
Gokväll!
 
 
Jag är jätteglad att i samarbete med den supermysiga webbutiken AllRum kunna erbjuda er alla fina bloggvänner 25 % rabatt på hela deras sortiment t.o.m. 4/12.
Uppge rabattkoden allrum25
 
 
 
Unna er själva en tidig julklapp kanske, eller så kan ni passa på att köpa fina klappar till era nära & kära ♥ kika in här och njut av allt fint dom har!
 

 
 
Här kommer några av mina favoriter...
 
 


 
 
 
 


 
Jag hoppas att ni ska hitta något fint till er!
 
 
Godnatt & sov så gott sen
Kram Susanne
 

6 kommentarer:

Lena - gott for sjalen sa...

Jättefina saker. Tack för tipset.

Kram Lena

Hem & Drömmar sa...

God morgon!

Ingen dålig rabatt du kan lämna. Klickar nog in och kollar lite senare, att fynda något fint gillas ju :).

Vilka fina kransar du gjort till julmarken.

Ha de gott, kram Ing-Britt

FruNeroLindström sa...

Tack för tipset, ska kika in där direkt.
Hoppas ni får en mysig Onsdag, Kram Malin

Emma - Från min sida sett sa...

Men ÅH vilken bra grej! Måste kika in i deras butik!

Hoppas att du har en fin dag fina du!

Kramar!

Lena sa...

Vilken bra rabatt! Tackar!
Jag har beställt lite fina saker OCH redan fått dem. Supersnabba =)

Kram Lena

Caroline sa...

Vilket kanonerbjudande! Synd bara att allt jag ville ha var slut haha! Kram