onsdag 12 december 2012

121212 ett magiskt datum


Elmas julefönster
 
 
 
 
 
Hej alla fina!
 
 
Här hemma myser jag med min lilla Elma idag också.
Hon är piggar nu så troligtvis blir det skolan imorn för henne. Det är en mysig dag då..luciadagen, så jag hoppas hon ska kunna gå..:))
 
Har äntligen fått upp dom fina stjärnorna från Granit i Elmas fönster.
Snön ligger upp på fönsterna och skapar en riktig julkänsla i rummet ♥ jättemysigt!
 
Nu ska vi koka lite mer kola..älskar kola till julen.
Vi gjorde pepparkakskola igår..ljuvligt gott!!! Får se vad det blir för smak idag..:))
 




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Stjärna Granit, granar Bruka, kruka Tinek, julkula Åhlens, svart lykta Olsson & Jensen, pall Tolix, tomar Maileg
 
 
Må så gott allesammans & va rädda om er
Kram Susanne

9 kommentarer:

Elin sa...

Åh vilka härliga bilder S! Elmas rum är verkligen såå fint! : ) Och jag gillade verkligen fönsterstjärnan från Granit, har du köpt den nu i år? KRAMIS

Unknown sa...

riktigt snygg stjärna den där från granit. Här är det oxå godistillverkning som står på schemat idag. Knäck ska kokas... :).
Önskar dig en fin dag, kram Ing-Britt

Anonym sa...

hej gillar verkligen din blogg..allt är så julmysigt..

sussi sa...

Men så fint jag vill ha allt. Fin blogg du har. Kram Sussi

Lantligt i Smultronbacken sa...

Hoppas verkligen att hon kommer att kunna gå på lucian imorgon. Så otroligt många nu som ligger sjuka. Trök

Kram Teres

Sofi sa...

Hej hej!

Så fint i Elmas fönster! Ja hela rummet ser ju väldigt julfint ut:)
Hoppas verkligen att hon orkar med Lussefirande imorgon. Själv så ska jag vara på jobbet halv sju imorgon bitti:)

Ha det gott fina du!

Kram på dig

Ekenäsliv sa...

Hej vännen!!!
Så fint hon har det i sitt rum!!!! Idag har vi varit tillbaka i "verkligheten", men det var allt mysigare i overkligheten;-)
Men vi pysslade lite när vi kom hem och så har skruttan lussat för oss idag, sååå mysigt!
Sköt om dig du med!
Kram Anna

Dagdrömmar och verklighet sa...

Jättefin stjärna, den ska jag spana in! Hade även tänkt köpa en ljusstake från Granit men när man bor cirka 10 mil från närmsta butik så ställer det till problem.. Har ju hört att de ska starta nätbutik så jag får väl hålla ut till dess!

Ha det gott! / malin

Gabriella sa...

Åh så fint det ser ut! Riktigt mysigt=)
Kram