fredag 8 februari 2013

Fredagsfeelingen börjar infinna sig


Det fick bli vita rosor till denna helg också, hoppas dom står sig lika länge som sist!




Hej!

Städa, städa varje fredag å så varje jul, de tycker jag e kul..!

Jag sjunger som Pippi brukar göra..:))
Nu är det inte så att jag tycker det är kul att städa, men det är skönt när det är klart.
Den där känslan man får när man kommer hem till ett nystädat hem, maten till helgen är handlad och lite fräscha blommor står på bordet och man kan bara sätta sig ner och njuta..den känslan är härlig eller hur ni..?!

Har haft besök av min vän Anki på eftermiddagen en stund, trevligt med lite fikafrämmande..:)) 
Nu ska jag nog börja förbereda middagen lite tror jag.





Fredagsmiddagen hos oss blir potatis, morötter & lite annat gott i ugnen och till det blir det färsbiffar & fetaostcremé..:))



Ha nu en mysig kväll kära ni
Kram Susanne

13 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Låter som en mysig fredag .Härliga bilder.Mmm vilken smarrig meny.Njut och mys vännen.Kramar Rita ♥

Maria i Lilla villa vita sa...

Vill önska dig en härlig helg!

Kram Maria

Life´s Silverlining and I sa...

Vilken mysig fredag! Kram Nilla

Hemma på Sjuan sa...

Håller med dig, tycker inte om att städa men tycker om när det är städat! Idag har mannen min varit ledig så det var klart när jag kom hem, perfekt ;)
Ha en härlig helg, kram Suss

Frederica sa...

Städa är INTE kul. Flytta runt på inredning är kul ;) Och det är ju lite att städa det med. Eller? ;P

Stunden efter är så skön, det håller jag med om. Det är som att själen städats också ;)

Hoppas ni hade en härlig kväll!
Kramar

Browneyedgirl sa...

Mmmm vilken middag =) Blir alldeles hungrig nu! Kram och ha en fin dag!

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

trevlig helg på dig och de dina.
Så vackert med blommor men du har ju det med eller utan♥
Kram gabriella

Sandra:) sa...

guu så mysig blogg du har:)

villa carolina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
villa carolina sa...

Låter så gott. =) Alltid fint med rosor på bordet och skönt med ett nystädat hem. Ha en fin fin helg
Kram/Linda

Sofi sa...

Hej vännen!

Så helgfint du har!
Här kollas det på Melodifestivalen, betydligt bättre idag än förra gången tycker jag:)

Ha en mysig kväll!

Kram på dig fina!

Gabriella sa...

Åh så fint det ser ut hos dig! Hoppas du haft en underbar helg!=)

http://www.pattern-addiction-and-more.blogspot.com sa...

Very beautiful, everything, love it ! and love your wonderful blog ! Hug, Barbara