tisdag 2 juli 2013

Lite nytt på väggarna

 
Lite nytt har fått komma upp på väggarna här hemma
 
 
 
Hej!
 
Ikväll har vi kikat på Allsång hemma i soffan mumsandes på äppelpaj & vaniljvisp. men nästa vecka ska vi dit igen om vädret inte sätter stopp för det för då föredrar jag nog soffan igen..;-)
 
Ni som följer mig här på bloggen vet kanske att jag har haft lite nya tavlor på inramning länge. Men nu så har dom äntligen kommit och några av dom har fått komma upp på väggen. Har några till som står väntar, men har inte hittat den rätta platsen åt dom än så dom får jag visa er en annan dag.
 



 
Ni glömmer väl inte att kika in hos AllRum, dom har fyllt på massor av fint på sin REA!
SKYNDA FYNDA!
 
♥  
 
Önskar er alla en fortsatt mysig kväll
KRAM
 
 


10 kommentarer:

baraetthem sa...

Jättesnygga tavlor!! Ska själv beställa nya affischer ikväll, kul med lite nytt ju!
Och jag såg ju dig och amanda förra veckan på tv:) Får spana efter er nästa vecka med då;)

Kram fredrika

Pia H sa...

Så snygga tavlor!!! passar så bra i erat fina hem:) Var kommer affischerna i från? ha en mysig kväll:)

Kram Pia H

mig&mitthem sa...

Läckra tavlor som gör sig toppen i ditt fina hem...du kan du!!! Missade allsången igår men får titta på webben, i alla fall på Lisa Nilsson. Måste vara härlig stämning att vara med & få uppleva det live!! Krams m

House and Garden by Bia sa...

Så snygga tavlor du köpt...passar bra där på väggen...och vad fin skänk och korgstol också...bra smak!!;)
Kram bia

Frida mitt i livet sa...

Riktigt fint! Det kan vara lite trixigt ibland det där med tavlor, att hitta de rätta, inramning, placering! Men fint blir det!
/Frida

anettan sa...

Jätte fint, men du visst syntes ni i TV? Jag tyckte jag såg dottern din? Kram Anette

Marit sa...

Jätte fina tavlor och hem :) Vart har du köpt dem vita stolarna i metall vid matbordet? Dem var super fina.

CONCEPT by JESSICA sa...

Jätte fint, väldigt smakfull hörna. Gillar den randiga tapeten oxå..
Ha fina kvällen, kram

Ellinor sa...

Hej! Jag har en fråga om er fina väggpanel! Har ni behandlat den själva eller såg den ut sådär när ni köpte den? Har sett att det finns färdigbehandlad panel nuförtiden!
Tack för en inspirerande blogg! :)

Vitae stilo sa...

Har av en slump hittat hem till dig och kommer att fortsätta besöka dig, trevlig blogg!
Om du har tid i sommar, mellan semestrar och alla måsten ;-) får du gärna titta in till mig...
www.vitaestilo.se

Trevlig kväll!

Kram
Helen