söndag 22 september 2013

Söndagens bestyr

 
 
 
 
Hej alla goa!
 
Här hemma är det full fart idag, lite jobb, lite packning och lite annat fix. Ska strax iväg till posten med ett gäng paket igen!
Fick precis en leverans av 100 hjärtstommar till kommande julmarknader vi ska vara med på Amanda & jag, snart så är det advent min vänner..;-)
 
Men när jag är klar med alla måsten tänker jag krypa upp i soffan under filten och kika i mina nya tidningar.
 
 
 

 
Det finns ett fåtal saker kvar på bloppisen, kika in här om ni vill!
Hade tyvärr missat ett kuddfodral som ligger uppe nu också..;-)
 
 
 
Önskar er alla en fin söndag
KRAM
 
 

15 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Låter som en skön söndag .Mys och njut vännen .Kram Rita

Helenas enkla vardag sa...

Kul att det gick så bra med bloppisen. Får jag fråga hur de skickar varorna?
Kram Helena

Channal sa...

Du har så mycket fint! Näta gång du har bloppis måste jag hänga på låset! Hade inte tackat nej till de grå Daykuddarna med paljetter!

KRAM Anna

Lena - gott för själen sa...

Ja så fort som tiden går så är det snart advent! I år måste jag hinna besöka er.

Kram Lena

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

HÄRLIGT ATT BINDA KRASAR♥
HOPPAS DU FGÅR EN HÄRLIG VECKA
MVH
GABRIELLA

Ekenäsliv sa...

Låter som en härlig söndag!!!
Här har med fixats och fejats, så nu är Anna slut...
Får bli en tur i soffan snart;-)
Kraaaam Anna

Nilla Q sa...

Så fint och mysigt det ser ut! Hoppas du haft en skön dag!

Kram Pernilla

House and Garden by Bia sa...

Jaa nu är söndagen snart slut....och den har gått fort....vi har varit på landet en sväng....och nu är det Tv soffan ett tag ;))).....ha det gott min vän!!
Kram bia

anettan sa...

Åååå jag längtar lite till advent men det vågar jag knappt säga...haha. Kram anette

Välkommen Hem! sa...

Advent!!? Ja tiden rusar ju iväg nu för tiden så jag skulle inte bli förvånad om det är advent i typ nästa vecka, haha!
Så jädrans snyggt du har det!
Kram och tack för att du alltid skriver så fint inne hos mig! Blir så glad jämt!
Judita

Anonym sa...

Å vad fint och mysigt du har. Alltid skönt att dimpa ner i soffan med härliga inredningstidningar
Ha en bra start på veckan
Kram
AC

Browneyedgirl sa...

Skoj med bloppis =) ska kika in.
Vad mysigt att krypa ner med lite tidningar, en lugn stund är absolut viktigt att unna sig <3 Kram

Villa Ell sa...

Tänk att det faktiskt snart är advent och varje år tycker jag att julsakerna kommer upp tidigare och tidigare... (i affärerna)

Kram Sandra

TIDSOPTIMISTEN sa...

Älskar alla julförberedelser - såå mysigt och i år ska det bli skoj att få köpa krans av er. Kommer ni att stå på torget i Enköping och sälja eller är det andra marknader ni åker runt till?
Pssst och nu har jag bakat din äppelpaj - mumsfilibabba vad god den var - receptet är sparat forever <3

Kram Ullis

Vitt och harmoniskt sa...

Hej !

Mycket fint hos dej !Å mysig blogg :)

Ha en skön kväll !

/Linda