torsdag 10 oktober 2013

Bloggevent & tips

 

Kampanj hos Campadre på Day Home!

 
 
 
Godmorgon!
 
Vaknade till ännu en gråmulen morgon så vi för hjälpas åt att förgylla denna dag med andra skojigheter.
Ikväll väntar Bloggevent på Klara Hall här i stan.
Det är duktiga Niinis som bloggar på femme.se som har ordnat det.
Det kommer finnas olika utställare på plats som kommer ha härliga erbjudanden & happenings under kvällen, bl.a. kommer min vän Eva-Lotta erbjuda ett kanonpris på Shellack naglar. Vi kommer även bjudas på modevisning, mat & dryck, goodiebags, lottförsäljning (där 5:- av lottpriset går oavkortat till ROSA BANDET) med massor av finfina priser..ja ni hör ju, det kan inte bli annat än en toppenkväll!!
 
 
 
Ett litet torsdagtips till er!
Såg att Campadre har en fin kampanj på Day Home som gäller till måndag morgon klockan 8.00! Så alla Dayälskare kika in här! Är ni inte medlemmar redan så gå med idag, dom har alltid massor med härliga erbjudande!
 
 
Önskar er alla en riktigt fin torsdag
Kram
 
 

10 kommentarer:

Channal sa...

Campadre får jag i mailboxen varje dag. Måndagmorgon hänger jag på låset!

Bra kampanj ni ska ha! Lycka Till med lottförsäljningen.

KRAM Anna

TIDSOPTIMISTEN sa...

Längesedan jag var inne på Campadre och kollade - det är så mycket man ska ha koll på hela tiden...ha ha men du vi ses ikväll då - skoj ska det bli ;)

Kram Ullis

CONCEPT by JESSICA sa...

Önskar er en fin kväll, kram

Milla sa...

Snart så sätter jag bilen i rull mot Enköping från jobbet i Kista, ska bli spännande. Nu vet jag i allafall typ 3 st som ska på eventet.... frågan är om jag känner igen någon?! Lite pirrigt! kram Milla

HOUSE of ADELA sa...

Det finns nog inget roligare än bloggevent!:)

Kram
Adela

Razzy sa...

Härligt det låter med bloggevent hoppas du får en underbar kväll

kram // Eva

Hörnhust nr11 sa...

I kväll hade både jag och min man gärna varit med.
Kanske det kommer en inbjudan till nästa gång, vem vet =)
Ska bli spännande att höra hur ni hade det.
Vi hörs vännen!
Kramen från Annika på
www.alvsalen.se


hemma hos lilla mej sa...

Bara så skoj med bloggevent.Önskar dej en härlig och mysig kväll .Kram Rita

Sofi sa...

Hej vännen!

Ni verkar ha en trevlig kväll!:)
Kul med bloggevent, träffa andra bloggerskor, äta gott och förhoppningsvis vinna något fint:)

Kram på dig fina!

Life´s Silverlining and I sa...

Tack för tipset! Hoppas ni får en riktigt fin kväll! Kram Nilla