lördag 26 oktober 2013

Ett besök hos Tre Generationer

 
 
Bjuder på en Instagrambild idag (dålig bildkvalité tyvärr), ville så gärna visa er hur mysigt dom har i sin butik!




Halloj!
 
Sitter och väntar på att Så mycket bättre ska börja. Ville bara kika in en snabbis och önska er alla en fin kväll. Vi har varit en sväng till Uppsala idag, hade lite ärenden att uträtta där. Passade såklart på att besöka dom bästa tjejerna på Tre Generationer (tyvärr va Sarah ledig) när vi var där. Åhh så fint dom har gjort i butiken, sen har dom fått in massor med supersnygga kläder, kläder med det lilla extra och såklart massor med finfin inredning. Åk dit om ni har möjlighet!!
 
 
Må så gott alla fina, ses imorgon igen
KRAM
 
 


7 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Supersnyggt! Har sett mycket fint från deras butik hemma hos dig tidigare ;) Fin lördagskväll till dig, kram Suss

Lena - gott för själen sa...

Så mysig den butiken med trevliga tjejer! Vad annorlunda det såg ut nu.

Kram Lena

Ekenäsliv sa...

Kikade in på deras webbsida o ser ju hur mycket fint de har! Blev det något shoppat? :-)
Visst var "Så mycket bättre" bara såååå bra! :-)
Kram kram Anna

CONCEPT by JESSICA sa...

Fin söndag till dig, kram

Helenas enkla vardag sa...

Missade Så mycket bättre. Kul med mysiga butiker. Har inte varit där än!
Kram Helena

Vikeskärs hem och ting sa...

Den där butiken ser jag ju att jag måste besöka nästa gång vi är i Uppsala :)
Ha en fin söndag, kram

baraetthem sa...

Ser jättefint ut i butiken och borde man ju besöka! Jag såg "så mycket bättre" och tyckte det var bra så jag bänkar mig nästa lördag med:)

Kram fredrika