onsdag 23 oktober 2013

Snöstjärna

 
 
 
 
Hej alla goa!
 
Hoppas att ni har det bra denna Onsdag.
 
Jag har plockat lite här hemma nu på eftermiddagen, tvrummet har fått sig en lite makeover. 
Tog fram några renar ur sina sommarförvarig och denna fina kudde med snöstjärnan på. 
Tyckte gott att dom kunde få komma fram nu, eller hur ni..?!!
Vet inte riktigt var renarna ska stå än, men kudden fick ta plats i soffan iaf, men jag ska nog hitta en bra plats åt dom också!
 
 
 
Förberedelserna för årets julmarknader har börjat lite smått här hemma.
Ska bli så skoj!
Vi kommer vara med på ett event här i stan, Vardagslyx goes Christmas. Det är några driftiga tjejer som ordnar och vi är såå glada att vi får vara med i år igen. Brukar vara så mysigt och så många trevliga människor som kommer!
Sen kommer vi även att vara med på en annan Julmarknad vid Café My Little Gardenhouse 1:a adventhelgen som duktiga Åsa ordnar.
Vi skulle jättegärna hinna med en Julmarknad till Amanda och jag så är det någon av er läsare som sitter inne på något bra förslag på någon marknad i närheten som ni vill dela med er av så säg gärna till..:-)
 



Finaste snöstjärne-kudden från Day Home.
 
 
 
Va rädda om er
KRAM


10 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Jag har tänkt klämma in Vardagslyx- kvällen. Var så trevligt i våras!

Kram Lena

Vikeskärs hem och ting sa...

Det är ju så kul med julmarknad :)
Vinterfint har du gjort det med.
Kram

House and Garden by Bia sa...

Jätteroligt med julmarknader....det brukar vara en stor julmarknad här i min stad varje år....på Norra berget....väldigt fina knallar där och mycket bra att köpa ;)))....gillar marknader av alla de slag ;)
Kramisar

Helenas enkla vardag sa...

Gudars jag är inte alls redo för jul än. Jag brukar vara tidig i år vet jag inte varför känslan inte vill infinna sig.
Kram Helena

Villa Ell sa...

Klart man kan ta fram kudden nu... Det är mysigt med marknader... Låter trevligt med en vardagslyx marknad! Syn jag inte bodde närmre

Ha en fin kväll
Kram Sandra

baraetthem sa...

Vad fint och mysigt du har gjort!! Och nu kliar det även i mina fingrar att få börja förbereda för julpyntet:) Den ranidga krukan på hyllan är ju bara så fin!!

Kram och ha en fin kväll!
Fredrika

anettan sa...

Vad mycket spännande du har framför dig. Jag älskar att gå på julmarknad. kram anette

Vitae stilo sa...

Oj vad fint du pyssla och fixat. Det är så kul och göra iordning inne nu när det är höstigt och mörkt ute..

Kram
Helen
www.vitaestilo.se

annika sa...

Det ser verkligen ut som du är beredd att möta vintern med myskvällar i soffan. En undran från mig är var julmarknaderna kommer att vara. Jag är en ny läsare här så jag försökte hitta någon info kring vilken stad.

annika

Gunillasljusglimtar sa...

Åh så mysigt och fiint du har det,ljusstakarna var så fina också! Ha en fin torsdag vännen ♥ Gunilla