onsdag 22 januari 2014

HAY


 
 
 
HAY, en ny liten favorit!
 
HAY är ett märke som jag inte kikat så mycket på tidigare, men dom superfina marmorbrickorna dom har fick mig att få upp ögonen för deras sortiment.
Vårat soffbord och sidobord kommer från dom, gillar dom jättemycket!
Har några nya favoriter som gäärna skulle få en hedersplats här hemma.
 
 
 

 
Dessa fina kuddar finns i många härliga färgkombinationer!







 
Snygg stol som dessutom är bekväm att sitta i!
 
 
Enkla och fina bord!
 
 
Det här är några av mina favoriter!
Allt detta finns hos Länna Möbler.
 
 
 
Trevlig kväll
KRAM
 
 
 

7 kommentarer:

Channal sa...

Fina kuddar! Kul med nya märken!

Kram Anna

Perlan ❥ sa...

Hay har mycket fint! Gillar deras små bord bland annat :-)
kram

Hörnhust nr11 sa...

Jag har bott i Tyresö/Trollbäcken i nästan halva mitt liv. Så Länna möbler i Haninge har det köpts in en hel del ifrån under åren som gått. Tyvärr så svider det en del i plånboken efteråt. Men snygga och lite unika inredningsprylar hittar man där. Kuddarna är jätte fina.
Önskar dig en fin kväll =)
Kram kram från Annika på alvsalen.se

Unknown sa...

Tycker de gör dösnygga grejer, önskar jag hade kunnat gå banans!

Tusen tack för kryahälsningar, värmer gott=)

Ha en fin kväll,
kram Catta

anettan sa...

Men vilka fina kuddar... Kram Anette

Vitae stilo sa...

Finns så mycket vårfint man vill ha :-)

Kram
Helen
www.vitaestilo.se

MITT VITA HUS sa...

MM så mycket fint. Jag siktar på en dot kudde i rosa till sängen:) Kramis fina du!