fredag 14 februari 2014

På tapeten

 
 

 
Nya tapeten är på plats i hallen!
Vi har samma smak Amanda och jag, så sen hon valde denna fining till sitt sovrum har jag gått och funderat var jag skulle kunna ha den här hemma. Lotten föll på hallen.
Nu är den äntligen på plats och jag är såå nöjd!
 




 
Hej alla fina!


Nu kan helgen börja.
 
 
Hoppas ni har en fin Alla Hjärtans Dag ♥
Här hemma ska vi strax äta middag och mysa lite ikväll.
Imorgon förmiddag åker Amanda, jag och hela massa tjejer till Krusenbergs Herrgård för en helg med Kvinnan i fokus. Ska bli såå skoj!
 
 
Ska ni hitta på något skoj i helgen alla bloggisar..?
 
 
 
 
 
Imorgon är det Melodifestivalen igen, men det missar tyvärr vi så jag hoppas kunna se reprisen sen mellonörd som jag är.
 
 
 
 
Vackra blommor från Amanda, TACK gumman ♥
 
 
 
 
Hinner jag inte kika in till er imorgon så vet ni varför!
 
 
 
 
ÖNSKAR ER ALLA EN FORTSATT FIN ALLA HJÄRTANS DAG

KRAM
 
 
 

19 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Ska bli så kul att ses imorgon, å vad vi ska prata.

Kram Lotta

♥ Fyra årstider sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Pia H sa...

Så snyggt det blev med den tapeten! som alltid har du så bra smak:) ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag!!!

Kram Pia H

Lena - gott för själen sa...

Himlans snygg den där tapeten. Passar bra hos Amanda också.

Ses imorrn!

Kram Lena

A House With A View sa...

Sjukt snyggt! Väldans fin tapet, gör jättemycket för intrycket!!

Många Alla Hjärtans Dag- Kramizar från aka

anettan sa...

Det blev riktigt snyggt. Hoppas ni går det hur bra som helst. Kram Anette

Gabriella sa...

Vilken fin tapet, gillar det härliga mönstret!
Hoppas du får en underbar kväll och trevlig morgondag:)
Kram

Hemma på Sjuan sa...

Supersnygg tapet!
Hoppas ni får en riktigt trevlig helg och delar med er med ena massa bilder till oss som inte är där ;) kram Suss

Susanne sa...

Wow, vilken häftig tapet.

Välkommen Hem! sa...

Älskar den där tapeten från Cole and Son! Har varit min favorit länge nu och jag hade gärna velat haft den nånstans. Blev SUPERFIN hos dig!
Må så gott och ha det så skoj imorgon!
KRAM,Judita

Ekenäsliv sa...

Såååå snyggt!!!!
Förstår att du är nöjd:)
Ha det riktigt kul på bloggträffen imorgon!
Varm kram Anna

Sallys hus sa...

Supersnyggt!
Ja det ska verkligen bli jätte kul i morgon..;)
Vi ses!
Kram Katarina

Carola sa...

sååå fint! hoppas ni får en underbar helg!! kram på dig!

Smultron på ett strå sa...

Superläcker tapet! Var kommer den från! Skåpet är också väldigt snyggt! //kram maria

Unknown sa...

riktigt snyggt!

Hörnhust nr11 sa...

Tapetern passar kanonfint hos dig =)
När det gäller smak så brukar inte äpplet falla långt från trädet =)
Hoppas bloggeventet är inspirerande =)
Kramen.
Annika på www.alvsalen.se

villa carolina sa...

Supper snyggt passar perfekt där hemma hos dig. Du och dottern har bra smak =)
Ha en fin helg
Kram/Linda

Anonym sa...

Var kommer brickan från? Kram Liselotte

CONCEPT by JESSICA sa...

Läcker tapet och fin lampa..
Fin helg till dig, kram