tisdag 18 februari 2014

Trött

 
 

Jag och Amanda i helgen!
 

 
 
 
Godkväll alla fina!
 
Det är en riktigt trött bloggerska som kikar in ikväll.
 
Vi har haft sol i dagarna två nu och den har gett mig sån energi så jag har fått massor gjort här hemma. Det straffar sig nu på kvällen, men det var det värt!
Tänk vad lite sol kan göra, man får vårkänslor och energin kommer tillbaka, underbart!
En kväll i soffan nu så är jag nog pigg imorgon igen.
 
 
 
 
 
Önskar er alla en fin kväll
Vi ses!
 
 
 
KRAM
 
 
 
 

10 kommentarer:

CONCEPT by JESSICA sa...

Underbart med lite värmande solstrålar..
Så fin bild på er.
Fin vecka till dig, kram

Hörnhust nr11 sa...

Det har varit två fantastiska soldagar här i Älvsala också =)
Nu vill vi ha vååår, eller hur!
Fin bild på dig och Amanda.
Kram kram
Annika

Razzy sa...

Jättefint foto på dig och din dotter. Visst är det härligt att solen har vågat sig fram i 2 dagar så vi fick lite solsken i sinnet, förhoppningsvis tar det inte lika långt tills nästa gång vi ser den igen :)

Kram Eva

Sofi sa...

Hej vännen!

Ja nu spirar vårkänslorna! Har också varit ute mycket idag och känner mig rätt trött:)

Sov så gott nu fina!

Kram på dig

hemma hos lilla mej sa...

Håller med dej att tänk vilken enegi man får så fort solen tittar fram .Himla fin bild på dej och dottern .Kramar Rita

Gabriella sa...

Vilken fin bild på er två! Så härlig så. Och underbart att ni har haft sol, önskar jag kunde säga detsamma. Här har det bara varit grått, nej nu får den där solen ta och komma hit också:)
Kram

Linda sa...

Fina, fina ni! Underbar bild.

Kram Linda

Ninelin sa...

Snygga tjejer! :-)

Kram N

EvaLotta sa...

Jättefin bild👍 förstora❤️👊

Pia H sa...

Så fina ni är mor och dotter:)

Kram Pia H