lördag 15 mars 2014

Lördag



 
Längtar tills det blommar så här vackert i trädgården igen!
 



 
 
Kikar in och önskar er alla en fina kväll!
 
Hoppas att ni inte har blåst bort idag.
 
Jag har varit en sväng till Uppsala, levererade ett sidebord sen blev det en sväng på Vålamagasinet också, såå mycket fint där fanns!
Blev mest ögonshopping förutom en "fot" till min Tolomeo vägglampa så nu är det en bordslampa istället, fiffigt tycker jag när man kan välja och ändra funktion med enkla medel!
 
 
 
 
Ha en finfin kväll nu så ses vi imorgon igen
 
 
KRAM
 
 
 
 
 

6 kommentarer:

Unknown sa...

Tack vad du är snäll :)

Nu ligger inlägget upp iaf (om du vill kika;)

Hoppas du får en skön lördagkväll!
Kramen

Susanne sa...

Jag längtar så himla mycket efter värmen.

Lena sa...

Du har sån härlig trädgård! Kul att du gillade Vålamagasinet. För visst var det så att du inte varit där tidigare? Jag tokgillar stället.

Kram Lena

dianasdrömmar sa...

Längtar också, härlig bild kram Diana

Sallys hus sa...

Heeeeej!
Men ååå vilken härlig bild!
Nu lääängttar man verkligen efter sommar o sol o blommor o humlesurr.
Å va roligt att borden börjar säljas å vilken service att få det hemlevererat..;)
Kram Katarina

Sofi sa...

Hej vännen!

Å vad jag längtar tills det blommar så där fint!

Hoppas du haft en fin lördag!

Stor kram