tisdag 18 mars 2014

VÅRFRÄSCHT HOS ELLOS!

 
 
 



 
 
 
Det blev ett sent inlägg idag!
 
Jag har träffat min vän Lena ikväll, vi har varit ute och ätit och suttit och pratat i fler timmar.
Vi brukar göra det ibland, bara sådär mitt-i-veckan mysa ni vet.
 
På förmiddagen var jag till min vän Evalotta en stund, vi drack te och pratade vi med så det har varit mycket vänmys idag för min del idag och det gillas!
 
Inte så ofta det blir så man måste passa på när tillfälle ges att ses ♥
 
 
 
 
Kikade lite på Ellos nyheter för hemmet, dom har verkligen såå mycket fint att erbjuda.
Plockade ut några favoriter nu till våren och den stundande Påskhelgen!



 
 
God natt och sov så gott mina vänner!
 
KRAM
 




8 kommentarer:

Lena sa...

Vän-mys mitt i veckan sitter aldrig fel! Mycket vårfräscht du hittat.

Kram Lena

Unknown sa...

Ellos har väldigt mycket fint! Mysigt att träffa en kär vän. Kram Stina

Ilaine sa...

Jeg elsker din blog!

MvH
Ilaine

Home2tiny sa...

Mysigt med vändate mitt i veckan. Idag ska jag äta lunch med en väninna, ska bli mysigt att träffas. Mycket vårigt o fint Ellos fått in. Kramisar Tina

Ekenäsliv sa...

Så mysigt med väninnedate:)
Har äntligen bokat in det med mina två bästa nästa vecka!!!
Så fina skaer du plockat ud:)
Ja, tänk snart är det faktiskt påsk!!
Ha en fin onsdag!
Kram Anna

Unknown sa...

De har verkligen en hel del fint på Ellos, och trevliga priser ;)

Fina bilder från din hall tidigare, älskar Clusterlampan!

Hoppas du får en fin dag!
Kram Catta

anettan sa...

Så mycket fint, gillar kudden med zebramönster. Kram Anette

maria at inredningsvis sa...

Skitläckra grejer du bjuder på :) hoppas ni har det lika vårlikt som vi i GBG.

Ny post ute...heta designerdetaljer :)

Ha en fin dag

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)