tisdag 29 april 2014

ELMA TIPSAR!

 
 




 
 
 
Elma har valt ut lite favoriter till sommaren!
Vi satt och kikade lite på datorn efter lite nytt nu till våren och sommaren Elmisen och jag.
Här har hon valt ut några av hennes favoriter hos Gina Tricot.
Ett par jeans shorts är ju nästan ett måste i garderoben, sen lite toppar och linnen i olika färger och modeller att matcha dom med.
Den lite slitna jeansjackan hänger med i år med, det är verkligen sommarfräscht!
 
 
 
Bloggerskan har ingen röst idag!
Jag försökte ringa ett samtal nyss, personen i andra ändan blev tyst. Hon undrade nog vad det var som lät i andra ändan, när hon sen insåg att det var en person som försökte göra sig hörd så började hon prata försiktigt med mig. Jobbigt när man tar i allt vad man kan för att få fram orden men inser att det är ingen som hör. Klappar händerna här hemma för att få kontakt med familjen, haha!!
 
 
 
 
Ha en toppendag alla fina
 
KRAM
 
 
 
 
 

1 kommentar:

Lena sa...

Hahaha, förlåt. Sitter här och skrattar för mig själv. Kan se dig framför mig. Men tycker synd om dig samtidigt. Jobbigt. Hoppas det snart går över.

God smak hon har den där lilla bruden.

Kram Lena