onsdag 7 maj 2014

TILL SALU

 
 

 
 
 
 
 Godkväll!
 
Är det någon av er som är sugen på ett nytt soffbord och/eller ett avlastningsbord..?
Just nu har jag ett soffbord 90x90, 45 cm högt i matt svart och ett avlastningsbord 30x40, höjd 70 i matt svart till salu för omgående leverans. Priset är 2000:- för soffbordet och 1250:- för avlastningsbordet. Dom är helt nya och det är dessa bord som är på bilden det gäller!
 
 
Vi har ju vita bord annars men åhh va snyggt detta var ser jag nu!
Det är fint att blanda in lite svarta möbler, det bryter av snyggt mot allt det vita. Hmm detta tål att tänkas på, kanske det bli ett svart soffbord här hemma snart också;)
 
 
Är det nu någon av er bloggisar som är intresserade av detta så är det bara att ni hör av er till mig på
 
 
 
 
 
 
 
Elmisen myser i soffan och kikar på en film!
 
 


 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

Mittgodastefinaste sa...

Snyggt! Jag vet inte vilket jag tycker är snyggast hos dig, det svarta eller vita. Båda är jättefint! Vad fint med skåpet där bredvid soffhörnan också, kul att se från lite olika vinklar!

Kram Jenny

Anonym sa...

Gud vad snyggt! Du är grymt duktig! En fråga vart har du köpt mattan ? Kram anna

Sandra sa...

Var är blomkrukan köpt? Den på vit fyrkantig ställning? :) tack för en tippen toppen inspirerande blogg :) kram