onsdag 11 juni 2014

LYCKA

 

(Lite suddiga bilder tyvärr men ville visa er dom ändå)



 
En lycklig Amanda!
Lite senare i sommar fyller hon 25 år så vi överaskade henne idag med en lite för tidig present.
 
Hon har fått en bil!!
 
Lyckan är total!
Vi tyckte att det kunde vara roligt för henne att ha den nu när det är sommar och snart har hon semester och har möjlighet att hitta på lite roliga saker och då är det bra att ha en bil:)
 Det blev en vit KIA Picanto, en söt liten bil till en söt liten tjej 
 
 
 
 
 
 
 
En stor rosa rosett pryder ratten!
Vi har letat stan runt idag Elma & jag efter en liten Panda (Amanda-Panda) att hänga i bilen men vi hittade ingen tyvärr.
 
 


 
Puss & kramkalas
Älskade barn ♥

 
KRAM
 
 
 
 

10 kommentarer:

Vitae stilo sa...

Vilken lycka! Vilken glädje! Vilken present!
Jag minns när jag fyllde 18 år, då fick jag min första bil av mamma och pappa, det känslan var obeskrivlig.

Ta hand om dig fina <3

Kram
Helen

Helenas enkla vardag sa...

Vilken glädje man ser i Amandas ögon.
verkligen en fin 25 års present.
Kram Helena

Lena sa...

Wow, vilken 25-årspresent! Lyckan lyser i ögonen!

Ha en fortsatt fin kväll!

Kram Lena

Mittgodastefinaste sa...

Vilken present! Underbara bilder på tjejerna i bilen!

Härligt att susa runt i ege bil i sommar!

Kram Jenny

Life´s Silverlining and I sa...

Men gud vilken underbar present! Så gulligt av er! Förstår att hon är världens lyckligaste nu:) Kram Pernilla

Life´s Silverlining and I sa...

Men gud vilken underbar present! Så gulligt av er! Förstår att hon är världens lyckligaste nu:) Kram Pernilla

Ekenäsliv sa...

Ja vilken lycka!!!!!
Härligt att se den underbara syskonkärleken:)
Kramar Anna

Annika sa...

Men WOW vilken present! Förstår att hon är lycklig. Och förstår även er lycka över att se hennes glädje. Fina bilder. Kram Annika

CONCEPT by JESSICA sa...

Wow, vilken present. Lycklig tjej kan jag tänka mig..
Fin helg till dig, kram

Bakom dörr nr. 11 sa...

Oj vilken present, förstår att hon är lycklig :)

Trevlig helg
Kram Pia