lördag 12 juli 2014

KOPPLA AV EN STUND

 
 
 
(Bilder Sköna Hem)




 
Ni passar väl å att koppla av och njuta en stund!
Sommar & semester handlar mycket om det tycker jag. Man ska ladda batterierna för att orka med ett nytt arbetsår samtidigt som man ska hinna med att göra en massa roliga saker, resa, träffa släkt & vänner så för många kanske det inte blir så mycket avkoppling tyvärr. Men försök att hinna med det även om det bara blir små korta stunder, bättre än ingenting.
Hittade två fantastiskt vackra bilder där jag gäärna skulle tillbringa många stunder nu i sommaren och bara njuta. Önskar jag hade dom här hemma!
 
 
Har ni något favoritställe där ni brukar vara när ni vill koppla av..?!!











 
Det är en toktrött bloggerska här, blir nog sängen tidigt ikväll.
 
KRAM






5 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Men vilka härliga bara vara eller lugn och ro ställen. Tänk om man hade något ställe att hänga upp något sådant fint i. Ha det fortsatt bra. Kramen Helena

Home2tiny sa...

Tokfina bilder på härliga ställen att njuta av ledighet o lugn o ro. Snart börjar min nedräkning o hjälp vad jag längtar efter semester. Ha en mysig söndag. Kramisar Tina

mammaxtre sa...

Jag har ett favoritställe. Inte mitt eget men jag trivs där.ett ställe för mig att ladda batterierna på. Nu är min semester slut. Imorgon börjar allvaret igen. Nu återstår det att se om jag är fulladdad :-) Ha det gott!

baraetthem sa...

Jag håller med och vår sommarstuga är perfekt för just det. Koppla av och inte se alla måsten som jag inte kan låta bli att ta tag i när jag är hemma!

Hoppas allt är bra, kramar fredrika!!

Ekenäsliv sa...

Verkligen otroligt vackra bilder!
Jag kopplar verkligen av nere vid havet här hemma... När jag sitter antingen i min brassestol eller på den där bänken vid båthuset, där där det är alldeles alldeles lä... Sol på näsan, då njuter jag:)
Kram Anna