lördag 16 augusti 2014

EN MYSIG DAG

 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är vi hemma igen efter en fin dag i ett härligt Uppsala.
Efter en liten sväng på stan gick vi till Stationen, åhh så mysigt det är där.
Vi satt där länge och bara njöt av den goda mat i solen, kikade på folk och hade det toppen!
Vi fick besök av Amandas vän Hanna en stund också, trevligt. Sen lämnade vi kvar Amanda hos henne för en kräftskiva med vännerna ikväll.
 
 
 
Innan vi åkte hemåt igen tog vi en sväng in på Vålamagasinet (det var inte alls planerat)
Hittade en hel del fina saker som ska piffa upp vårat sovrum så det blir lite lyxig höstkänsla där inne. Vi får väl se om jag lyckas!!
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
Här står kassarna och väntar på att bli uppackade!!
Visar er en annan dag.
 



 
 
 
 
Önskar er alla en trevlig lördagkväll
 
KRAM
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

Lena sa...

Åh vad mysigt. Stationen är ett sånt läckert ställe! Och Vålamagasinet har varit min favvo-möbelaffär ända sen jag var barn. Alltså, miljön i det förra huset de höll till i var så speciellt. Vet inte om du var in där. Knarrande golv och massor av små rum i flera våningar. När jag sen kom till Länna möbler för första gången så kändes det som att Länna var en kopia på Våla när det gäller utbudet, haha.

Kram Lena

House and Garden by Bia sa...

Mysigt att äta ute ;)....det såg gott ut tycker jag ;)
Ha en fin söndag....här väntas regn.
Kram bia