fredag 19 september 2014

HD KNIVSET





 
Snyggaste knivsetet från House Doctor fick också följa med hem från butiken Tre Generationer Inredning i Uppsala när vi var där härom dagen. Svart & guld och huuur snyggt som helst!!





 
Hej Freeedag!!!
 
God morgon alla fina bloggisar.
Hoppas att allt är bra med er.
 
Lovade ju att visa en sak till som jag köpte när vi var hos tjejerna på Tre Gererationer.
Detta ursnygga knivset från HD.
Svart & guld gör att det ser lite extra lyxigt ut och det gillas!
Många undrar säkert om så snygga knivar kan vara bra och det kan jag lova er att dom är.
 
 
 
 
 
  
 
 

 
 
  
Svar till Anonym;

Den svarta runda spegeln är gammal.
Minns inte var det kommer ifrån tyvärr.





 Ha nu en riktigt härlig fredag

KRAM
 
 



7 kommentarer:

jannice lindell sa...

Stod också och beundrade knivsettet här om dagen! så snygga. kram jannice

Ekenäsliv sa...

Å snygga!!
Vi har Global knivar men skulle definitivt behöva slipa dem hos ett proffs nu..
Du, den andra bricka, den med Stockholm på, vart kommer den ifrån? Snygg!
Ha en fin kväll!
Kram Anna

jannice lindell sa...

Jag bor i Heby sen 2006 men kommer ifrån Almunge.. Uppsala är jag ofta i då jag jobbar där. Men nu är jag mammaledig!=) kram

ulrica sa...

Åh, jag får ont i fingret bara jag ser en kniv just nu. För en vecka sen ungefär så sågade jag mig i pekfingertoppen med tandad brödkniv... ett ca 3mm djupt sår har varit rejält ömt och bultande.. men nu börjar jag kunna komma åt det utan att studsa högt :). Klantigt!!

Knivarna du visar var jättecoola!!! Day Home kan sina saker dom :).

Jag hoppas ni har en toppenfredagkväll och får en fin helg!

KRAM Ulrica

jennie sa...

Verkligen snygg knivdesign! Älskar att det är guldegg. Ser även elefantbrickan i bakgrunden. Har alltid velat ha den och best på nätet men för tillfället kunde den inte fraktas :( (jag ringde dem). Men min man jobbar i Stockholm så tänkte höra om han vill handla den ;). PS: har du sett min första gulddetalj i mitt hem ( på bloggen) hihi, någonstans ska man ju börja. Trevlig helg fina S!

Life´s Silverlining and I sa...

Väldigt snygga! Sitter guldfärgen kvar efter disk tro? Min sax från Hay i guldfärg har nämligen tappat färg efter disk. Snygga är de i allafall! :) Kram Pernilla

Carolina Mia sa...

♥ Beautiful Blog ♥ Věra