tisdag 16 september 2014

NJUTER!

 




 
 
Ljuvliga, ljuvliga September!
 
 
Åh vilket underbart vädret vi har nu, jag skulle gäärna ha det såhär i ett par månader till!
 
Har tillbringat dagen med en vän, bara umgåtts och myst, kikat lite i affärer, ätit lunch i solen och fikat, det behövde jag eller rättare sagt det behövde vi båda två :)
Jag njuter av livet!

 
Tog en sväng med kameran i trädgården nu på eftermiddagen, fantastiskt frodigt & vackert!
Bjuder er på några bilder....
 
 






 


KRAM





12 kommentarer:

Razzy sa...

Vilken underbar trädgård, förstår att du trivs.

Kram Eva

Linda sa...

Det är såna här vackra dagar som jag önskar att jag pluggade igen så att jag fick vara ute mitt på dagen när alla andra arbetar. :)

Kram Linda

Mimmi sa...

Så fint det ser ut! Hos mig tycker jag det bara är torkat och trist i trädgården och lusten att trädgårdera har försvunnit. Sommarens extrema torka och vattningsförbud var inget vidare.

/Camilla J

EvaLotta sa...

Så vackra bilder du e duktig du😃 och på så mycket!!
Tack för idag!!! Och lycka till ikväll👍
💗

A House With A View sa...

Ååååh du har det superfint i din trädgård! Härlig inspo!!!

Kramiz ak <3

Mallansvardag sa...

Vilka vackra färger 💜

ulrica sa...

Såååå fint du har i trädgården, jag förstår att du njuter massor!!

Vår trädgård är obefintlig just nu, bara grus och betong.. men nästa sommar, då kommer jag också att njuta av min lilla lilla trädgård :).

Ha det gott, vännen.
Kram Ulrica

baraetthem sa...

Men åh!! Din trädgård är bara så underbar! Och så rätt du gör som njuter av såna här dagar, det gör jag med och tycker extra mycket om att vara mammaledig:))

Hoppas kvällen är bra goa du!
Kramar

Annas skattkammare sa...

Så vackra trädgårdsbilder att njuta av!
Kram Anna

Lena sa...

Oj oj, så härlig trädgård du har! Älskar när du visar bilder därifrån.

Kram Lena

Sallys hus sa...

Men åååååå...åååå...
du har det sååå fint!
skulle vilja ha din trädgård♥
kram Katarina

Unknown sa...

Fin, fin trädgård. Du ger mig så mycket inspiration. Jag ska precis börja anlägga min trädgård efter husbygget en bit utanför Uppsala.
En liten fråga, var har du köpt kanterna till rabatterna?
Kram Camilla