torsdag 30 oktober 2014

BAKAR TILL TJEJKVÄLLEN




 
Tillsätt smör i burkens innehåll, låt degen vila i kylen 1 timme, skär upp och grädda i ugnen 8-10 minuter.
TADAAAAA, kakorna är klara att mumsa i sig.
Lättare kan det inte bli!
 





Hej alla fina bloggisar!
 
 
 
Idag är det bakdag här hemma inför Tjejkvällen på stan.
Åhléns nya fina sortiment med lite ätbara godsaker innehåller bland annat dessa fina
bak-på-burk kakor.
Lätt, smidigt, perfekt gå-bort-present och lite mysigt tycker jag.
Jag är lite svag för fina förpackningar!
 
 
Det kommer finnas många fina erbjudanden under kvällen i dom olika butikerna.
På Åhléns får ni 15 % rabatt på allt inom hem under hela kvällen.
Ni som handlar för 500:- kommer även vara med i utlottningen av en vit bricka från Villa Tretton.
 
 
Hoppas vi ses ikväll!
 
 



 
 

 
Cocos, choklad och havrekakor! 
 
 


 Fin torsdag till er
 
KRAM
 
 
 
 
 
 


5 kommentarer:

Lena sa...

Ska försöka hinna in och säga hej i alla fall!

Kram Lena

Sofi sa...

Hej vännen!

Så mysigt med tjejkväll!
De där kakorna ska jag verkligen köpa:)

Kram på dig

TIDSOPTIMISTEN sa...

Mysigt och mumsigt!!!! önskar att jag hade fått vara med men med alldeles för hög belastning på jobbet nu när det är höstlov så sitter jag på tåget hem nu, så jag skulle vara där lagom till stängning :( det får bli en annan gång.

Kram Ullis

Ekenäsliv sa...

Å så mysigt med tjejkväll:))
Härär en till som är ganska svag för det där med fina förpackningar;-)
Ha en riktigt fin helg nu!
Kram Anna

ulrica sa...

Åh så mysigt, men såååå synd att jag inte kom ner och visste om att du stod på stan :/.. hade ju varit kul att säga hej i alla fall.

Allt du bakat ser så himla smarrigt ut.. fikadejt snart?!

KRAM