onsdag 5 november 2014

HALLEN

 
 




 
 
 
Hallå igen!
 
 
Kameran strejkade förut så jag gav upp.
Men jag måste bara testa en gång till och nu funkade den så därför kikar jag in igen.
 
 
Fotat lite i hallen.
Gjorde om lite där igår, några små renar fick komma fram och tjejen med dom röda läpparna fick flytta ut dit igen. Nya lampa också, men vet inte om vi ska behålla den..?!!
Den är så snygg men svår att hitta en bra plats åt här hemma.
Är det någon av er som är intresserad av precis en sån här lampa hör gärna av er!

 
Nu ska jag sätta lite fart här så jag inte kommer försent till tandläkaren.
Fin onsdag till er alla!
 
 
 
 
 






 
KRAM





6 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Så snyggt i hallen!
O här har en ren också hittat hem:)
Lampan gjorde sig jättebra där tycker jag.
Ha en fin em och kväll nu!
Kram Anna

baraetthem sa...

Er hall är så snygg! Och tavlan blir så effektfull. Lampa är ju jättesnygg och passar jättebra där tycker jag. Men vet hur det kan vara, man kan ha en känsla som säger något annat..
Ha en fin kväll goa du!!
KRAMAR

TIDSOPTIMISTEN sa...

Mysigt med renarna, du har det verkligen såååå fint. Hoppas det gick bra hos tandis också får ont i magen bara jag tänker på det!!!!

Kram Ullis

anettan sa...

Så snyggt. Hoppas det gick bra hos tandiis. Kram Anette

ulrica sa...

Superfint, så jäkla bra det blev med tavlan där!! Jag måste få fråga varifrån tapeten kommer? Den är fantastiskt fin.

Kram Ulrica

jannice lindell sa...

Så fin bild!=) Kram