lördag 29 november 2014

STJÄRNOR I KÖKET



 
 
 
 
 
 
Hej!
 
Hur har ni det idag..?
Här har vi precis kommit hem efter en mysig dag på stan med familjen och vänner.
Lite julskyltningstittande, spelat chokladhjulet (och jag vann) paketlotteri, lunch och fika, några klappar blev inhandlade också, lägg till en härlig julkänsla på det, me like!
 
Nu blir det en stund i soffan innan jag börjar med middagen.
Tänkte kika på reprisen av På Spåret strax.
 
Åhh va mysigt det är med advent, jag njuter av allt vackert och alla underbara dofter!
Jag bjuder på några bilder från vårat adventspiffade köksfönster idag.
 
 
 
 
 








Önskar er alla en fin kväll
Njut av advent
 
KRAM






6 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Önskar dig också en fin kväll!

Kram Lena

Home2tiny sa...

Så adventsfint du har det. Önskar dig en mysig o skön första advent. Kramisar Tina

Ulrica sa...

Så himla fint det är hos er, och stjärnorna satt pricken över i:et :).

Vad FÖRVÅNAD jag blev att du vann på chokladhjulet *inte alls* :)).

Ha en jättemysig adventssöndag, så ses vi snart på riktigt och får prata och skratta!

KRAM

Ekenäsliv sa...

Hej där!
Gillar verkligen den fräscha känslan hemma hos dig:)
O vi gillar lite lika ser jag;) Snygga de där vaserna/ljusstakarna från HM Home, dem har jag med:)
Ha nu en riktigt fin 1:a advent! Jag blir lite snuvad då många timmar skall tillbringas i bilen. Men jag har världens bästa sällskap av söstra mi <3
Kraaam Anna

Hemma på Sjuan sa...

Vad fint med stjärnorna i fönstret. Ha en fin 1:a advent. Kram Suss

Anonym sa...

Tänk att du alltid får till det så fint