fredag 14 november 2014

TÄVLING








Hej!
 
Jag kickar igång denna härliga fredag med en finfin TÄVLING på INSTAGRAM.
Kika in där om ni vill vara med!
 
De är i samarbete bästa Fia som äger den mysiga butiken Fröken Röd här i stan som jag har denna TÄVLING. Ni har chansen att vinna den underbara ljusslinga som är designad av Catarina Larsson, LUS Larsson United Studio. Ni kan läsa mer om henne här.
 
 
För er som inte har Instagram eller vill köpa denna slinga, kontakta Fia här.
Slinga finns i tre olika storlekar.
 
 
 
 
 
 



 
 
Fin fredag till er alla vänner
 
KRAM
 
 



5 kommentarer:

Lena sa...

Så himla läcker1 Jag är med!

Kram Lena

Sofi sa...

Hej fina!

Å den tävlingen vill jag vara med i!
Ska genast spana in Insta:)

Kram och ha en mysig kväll!

Hemma på Sjuan sa...

Superfin slinga. Ska vara med på Insta. Kram o fin helg, Suss

Mittgodastefinaste sa...

Många bra tävlingar du tipsar om! Jag hittade ju den där underbara med Svenskt tennkrukan tack vare dig, inte för att jag vann den tyvärr! Men en sån ska bo hos mig nån gång!

Ska försöka komma ihåg att tävla om denna slingan med!

Ha en alldeles underbar helg!

Kram Jenny

ulrica sa...

Jättefin slinga :). Jag måste absolut titta närmare på tävlingen!!

Ha en jättefin lördag, fina du.
Kram Ulrica