fredag 5 december 2014

FREEEDAG!









Hej!
 
Fredag igen, såå underbart.
Har precis varit och handlat mat, ska förbereda lite till morgondagens adventsbrunch men ville kika in här först och önska er alla en riktigt fin Fredag!

 
Vad har ni för planer i helgen..? Jätteskoj om ni vill dela med er.
 
 
Den fina ljuslyktan med zig-zag mönster har jag köpt på HM Home. Jag har ju blivit lite guldig av mig som ni vet så denna var ett bra komplement till min lilla samling.
Riktigt fin och dessutom bra pris!
 
 
 
 




 
 
 
Må så gott nu så ses vi
 
KRAM
 
 
 
 
 


3 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Visst är dom små granarna fina ;)...på söndag ska jag och en väninna stå och sälja på loppis i Parken ;)...som vi har gjort några ggr...och fler lär det bli till våren ;))...ikväll blir det Idol;)
Trevlig helg!
Bia

Linda sa...

Imorgon blir det först två lektioner på Valla ridskola för Nellie o mig. Sen på kvällen åker J och jag med ett kompispar till Villa Aske och äter julbord. På söndag är det pysseldag på jobbet då alla anställda med familj bjuds in för att göra pepparkakshus fika och pyssla.

Önskar dig o de dina en riktigt trevlig fredagskväll.
/Linda

Hemma på Sjuan sa...

Fint med de guldiga inslagen. Här bakas det och så gör jag pizza inför glöggminglet till veckan, fortsätter med julbak imorgon och söndag åker vi på julbord. Ha en fin helg. Kram Suss