lördag 20 december 2014

JAG LEVER


 
 
 
 
 
 
Hej!
 
 
 
Jag har varit lite dålig på att uppdatera här på bloggen dom sista dagarna tyvärr men jag lever och mår bra. Dagarna springer iväg och jag hinner inte med hälften av vad jag skulle vilja göra därför har jag fått lova att prioritera om lite i livet så bloggen har fått stå åt sidan några dagar.
 
 
Idag har vi haft kalas här hemma, det är minsann bloggerskans födelsedag idag:)
 
 
Jag har haft en jättebra födelsedag med mina nära och kära.
Vi har ätit smörgåstårta och druckit ett glas vin till det (det är ju ändå lördag) sen bakade jag chokladrutor till kaffet..OMG det var nog det högsta jag sett!! Vet inte vad det berodde på, gjorde inget annorlunda än vad jag brukar göra annars tycker jag men höga och fina blev dom i alla fall.

 
Jag har fått så mycket fina presenter, TACK till er alla ♥
Så här några dagar före julafton så har jag liksom en liten extra julafton varje år!
Visar er vad jag fick en annan dag.
 
 
 
 
Nu ska jag strax gå och lägga mig
Sov så gott
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 


11 kommentarer:

Sallys hus sa...

Stort grattis här också dästaste Susanne.
Du har det så mysigt i ditt vackra vardagsrum så jag kan tänka mig att det är underbart att sitta där och sippa på ett glas vin...å öppna paket..;)
Kram Katarina

Sofi sa...

Hej vännen!

Gratulerar här med!:)
Förstår att du haft en toppendag med dina nära och kära!
Här har det också blivit lite dålig uppdatering, precis som du skriver är det ju så mycket annat man vill hinna med i December. Jag har knappt hunnit/orkat hälften av det jag velat men det blir ju jul ändå:)

Ha en bra Söndag nu finaste Susanne!

Kram på dig

Home2tiny sa...

Stora o många grattiskramisar i efterskott o önskar dig en fortsatt mysig helg. Tina

Hemma på Sjuan sa...

Stort grattis på din födelsedag så här i efterskott! Visst är det svårt att hinna med allt just nu... men snart kommer ledigheten. Kram Suss

House and Garden by Bia sa...

Grattis i efterskott!
Önskar dej en trevlig jul helg!!
Kram från bia

Helenas enkla vardag sa...

Grattis igen Susanne! Undrar om det kanske var jämt du fyllde eller? Förstår att du fått fina presenter. Kul om du visar dom senare. Ditt vardagsrum ser så trevligt ut.. Kramelikram Helena

jannice lindell sa...

grattis grattis o så fint du hat det

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

En stor grattis kram från mig och passar även på att önska dig en god-jul
Kram Gabriella

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

En stor grattis kram från mig och passar även på att önska dig en god-jul
Kram Gabriella

Gabriella sa...

Det låter som en härlig födelsedag:) Grattis på din dag:!
Kram

Ekenäsliv sa...

Hej vännen!
Stort stort GRATTIS i efterskott på din dag!!!
Såg ju på IG igår och skickade en liten hälsning där:)

Den där förpackningen köpte jag med på Apoteket, tänkte att det skulle vara lite snyggt på toan i jul:)
Vi ska vara här och då vill man ju piffa lite extra. (så gott det går i den toan vi har uppe, den har vi inte gjort vid än och hon som bodde här innan gillade terracotta... inte min kopp the om man säger så;-))

Om jag inte hinner kika in igen inna jul vill jag passa på att önska dig en riktigt riktigt GOD JUL!
Njut och må gott!
Kramar Anna