fredag 13 mars 2015

FREDAG OCH SOLEN SKINER







 
Hej!
 
 
Fredagen den 13:e, har ni märkt något av det än..?
 
För mig har dagen har börjat bra, hoppas att den ska fortsätta så.
Strålande sol och jag precis kommit hem från en mysig lunchdejt med Ullis och Lena. Tyvärr kunde inte dom andra tjejerna komma men vi får försöka få ihop en ny dejt snart igen helt enkelt!
 
Köpte med mig några av mina favoritrosor hem, dom är ju bara såå vackra! Med några eucalyptuskvistar till blir det riktigt vårfint, ljuvt grågrönt och rosa.









 
 
 
Önskar er alla en fortsatt solig fredag.
Va rädda om er!
 
KRAM
 
 
 
 
 


3 kommentarer:

Razzy sa...

Här skiner solen med och jag hoppas att jag hinner hem innan den går ned helt, det är så skönt att den lyser på en klarblå himmel och man känner sig riktigt glad. Har inte heller märkt något av att det är fredag och den 13.

Hoppas du får en skönt fredagskväll.

Kram Eva

Sofi sa...

Hej vännen!

Ja men visst är det härligt med detta vårväder! Dock var det i kallaste lagret idag;)
Så mysigt med en lunchdejt!

Ha en fin start på helgen nu söta du!

Stor kram till dig

Lena - gott för själen sa...

Så mysigt att ses! Vi får hoppas att det inte tar lika lång tid till nästa tillfälle!

Underbar bukett du hittade!

Kram Lena