fredag 24 april 2015

HAPPY FRIDAY








Halloj!
 
 
 
Hur har ni det alla bloggisar, har ni någon fredagsfeeling än..?
 
 
Här hemma är det fortfarande sjukstuga, men idag har Elma ingen feber iaf och hon har klätt på sig lite så förhoppningsvis är hon på bättringsvägen.
Jag har städat av lite här hemma nu sen köpte jag en bukett rosor till matbordet. Handlade all mat gjorde vi igår kväll, så skönt att ha det gjort, borde nog inför att handla till helgerna på torsdagar istället för att trängas med alla andra på fredagar.
Ikväll blir det grillat. Har förberett lite och lagt kycklingfilé i marinad, färsbiffarna är klara ligger i kylskåpet och väntar på att grillen ska tändas. Sen har jag gjort tzatziki och en currysås till det. Anledningen till att jag gör lite av varje beror på olika tycke och smak när det gäller mat här i familjen;)
 
 
Nej nu ska jag ta en tur på cykeln, har några ärenden jag måste uträtta.
Önskar er alla den bästa fredagen!
 
 










 
 
KRAM
 
 
 
 

4 kommentarer:

Finaste mattan sa...

Trevlig helg! : )

Mittgodastefinaste sa...

Håller med värdelöst att handla på en fredag, jag gjorde det idag efter jobbet.... Men ibland så har ju inte veckans timmar riktigt räckt till! Men nu så! Nedsjuken i soffan och läser bloggar!
Ser att du har den där fina fina ljusgröna krukan från svenskt tenn!

Fin helg till dig! Kram jenny

Susanne sa...

Kikar in och önskar dig en fantastisk lördag

Johanna H sa...

Hej

Får man fråga var de fina vita stolarna är från? Mvh Johanna