måndag 11 maj 2015

ÖLÄNDSK IDYLL



 
 
 
 
Godkväll!
 
 
Hur har ni det..?
 
Här har vi haft en strålande dag idag. Min dag har ägnats åt trädgårdsarbete, så härligt! Har planterat ett buxbom klot sen har jag bytt ut några häckplantor som inte klarat vinters kyla så bra. Lite fix med stenar också såklart (jag älskar stenar i trädgården).
 
 
Jag har känt mig sjuk trött ett tag, sover och sover men blir inge piggare.
Idag har jag börjat med D-vitamindroppar, hoppas få bukt på detta nu! Så jobbigt när man känner att orken tryter hela tiden.

 
 Hittade denna idyll, måste bara dela med mig av den.
På vackra Öland finns detta vackra hus till salu.
Vill ni läsa mer om det, kika här!
 
 
 
 
 






 
Önskar er en fin kväll
 
KRAM
 
 


3 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Ja å så fint!
Men du... du är inte allergisk? Man kan ju bli vääääldigt trött när allt slår ut. D-vitamin är bra. Även något som heter Multiboost från Vital är bra för att få lite extra energi.
Hoppas du känner dig piggare snart.
Kraaaaam Anna

Unknown sa...

Vilket underbart hus :)
Hoppas du mår bättre snart <3

http://cgstyle.se/

Finaste mattan sa...

Järnbrist ev...?