fredag 1 maj 2015

SKÖNA MAJ VÄLKOMMEN


 
 
 
 
 
Hej!
 
 
 
Bästa månaden är äntligen här, Maj månad som jag har längtat efter dig. 
Jag älskar sommaren men det är ändå något visst med denna månad, det är nu allt börjar/tar fart liksom och värmen kommer på riktigt.
 
Idag har vi inte gjort många knop här hemma. Jo C har jobbat några timmar men E och jag har bara varit hemma. Det blev en snabb sväng till Maxi för vi måste ju ha lite mat och gott till kvällen;)
Nu ligger vi här i soffan och tittar på film, och jag passar på att kika in till er här för att säga hej.
 
 
Vi hade som alltid en jättetrevlig afton igår med våra vänner.
God mat i MASSOR, gott vin, och en efterrätt som inte gick av för hackor..chokladfontän med massor av god frukt och marshmallows att doppa i, huur mumsigt som helst!!
Sen massor av godis på det så egentligen skulle vi inte behövt köpt något gott till kvällen men på något konstigt vis vill man mer efter en sån kväll som vi hade igår;)
STORT TACK till er allesammans!
 
 
 
 




 
Ny lampa!
Denna snyggelisnygga lampa kommer från By Rydéns och heter kvadrat.
Den finns i mässing, koppar och krom.
Jag har sagt det förr men det tål att upprepas, By Rydéns har gjort det igen, dom kan det här med att tillverka snygg belysning dom!
Ni hittar den här!





 
 
 
Fin kväll till er alla
 
KRAM
 
 
 
 

4 kommentarer:

Finaste mattan sa...

Fin! Och annorlunda design, det gillas! : )

Razzy sa...

Vilken underbar vas du har dina Rosor i, den gillade jag vart har du köpt den? Hoppas kvällen blir bra.

Kram Eva

jannice lindell sa...

Låter härlgit! :)

AngelicasVärld sa...

Verkligen jätte fin!! Älskar Spode vasen också!! Grymt snygg!