torsdag 6 augusti 2015

TYST I HUSET




Vi är supernöjda med våran toksköna säng från Svanen köpt på Möbelhuset Svenska hem här i stan. Sängbord Villa Tretton (går att få i valfritt mått).

 
 
 
 
Hej!
 
 
Nu är det tomt och tyst i huset igen. C jobbar och min bror och hans familj har åkt hem till Skåne igen så idag är det bara Elma och jag hemma.
Jag har passat på att tvätta sängkläder (perfekt torkväder), plockar och fixar lite, har varit iväg och köpt lite nya blommor, nästan så jag redan kommit in i min lilla höst-fixar-bubbla!
 
 





 
 
Lite god doft från ljuset och en blomma på sängbordet gör att det lite extra mysigt att vakna på morgonen.
 
 

 
 
 
Soliga kramar till er!
 
 
 

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej.
Hur kan jag få tag i prislista för dina underbara sängbord? :)
Maria