lördag 26 september 2015

EN SOLIG HÖSTLÖRDAG



 
 
 
 
Hej!
 
 
Hur har ni det denna höstlördag i september..?
 
 
Vädret visar sig från den bästa sidan hos oss idag..sol, sol, sol, så härligt!
Vi har en lugn och skön dag hemma idag,
C har klippt gräset precis, det doftar så gott. Elma har kikat på reprisen av Idol och jag gör inget speciellt (tvättar och plockar), jag har inte ens duschat och klätt mig än.
Så som sagt en soft lördag idag!
 
 
 
 
 


 
Igår var vi i Uppsala en sväng.
Amanda och Patrik skulle på ultraljud så jag tog en sväng på stan medans dom var där sen åkte A och jag till IKEA efter det. Hittade denna ljuslykta/vas/kruka på Urban Collection som fick följa med hem. Gillar ju som ni vet blåa toner så denna skönhet kunde jag inte motstå. Såå vacker att tända ett ljus i, men även fin med snittblommor eller en krukväxt i. Många användningsområden = BRA KÖP!







 
Önskar er alla en fantastisk lördag
 
KRAM
 
 
 
 


Inga kommentarer: