måndag 28 september 2015

WISHLIST







 
 
Godkväll!
 
 
Måndag och ny vecka.
Hoppas den börjat bra för er fina bloggisar.
 
Elma har varit ledig idag, studiedag så flickorna och jag passade på att träffa morfar Björn och åt en god lunch med honom. Han ska åka på semester och blir borta en vecka, skönt för honom.
 

Ni som följer mig på Instagram har kanske sett delar av min wishlist redan men jag bjuder på den här på bloggen också så ingen missar den..;)
Den kommer säkert fyllas på med tiden men denna Michael Kors klocka vill jag såå gärna ha. Smyckena från Edblad likaså, tur att Fia med den mysiga butiken Fröken Röd här i vår lilla stad har deras smycken. Två vita Y-stolar, och Flos lampan..WOW! Ljuvlig doftande ljus, vem vill inte ha det, speciellt den här tiden på året.



Nu ska jag kika på kockarna på fyran
Fin kväll till er
 
KRAM





1 kommentar:

Mittgodastefinaste sa...

Här har du en till som strax fyller år som också önskar sig lampor!

De där stolarna är underbara!

Kram Jenny