torsdag 22 oktober 2015

VÄNNER


 
 
 
 
 
Hej!
 
 
Har haft några mysiga dagar med fina vänner denna vecka.
 
Jag har tagit mig tid att träffa några av mina vänner nu i veckan, så glad över det. Det behöver inte alltid vara så planerat och märkvärdigt utan en lite stund kan ge mycket energi som man kan leva länge på. En lite pratstund över en fika eller en promenad!
 
Igår kväll var vi några tjejer som träffades hemma hos mig på en te-kväll.
Jag bjöd på lite smått & gott med liite försmak av julen denna kväll..;-)
TACK för en mysig kväll!
 
 



 
Fick denna fina blomma!
 
 
Fin dag till er alla
 
KRAM
 
 
 
 

5 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Så härligt att fylla på med den energi som fina vänner ger <3
Ja, nu börjar man allt spana på lite julsaker med;-)
Ha en fin torsdag!
Kram Anna

Sallys hus sa...

Hallå där!
Å vilken fin färg det där var och vänner a dem ska man vårda ömt... tänk vilken energi man får av andra människor... det är häftigt!
Ha en fin helg nu...haha..eller snaaart!
kram Katarina

Razzy sa...

Tid med vänner är något man aldrig kan få förmycket av, härligt Kram Eva

Mittgodastefinaste sa...

Bästa energiboosten!

Kram Jenny

Jämtlandshanna sa...

Å vilken underbar färg!! och härligt att mysa med vänner!
Kramar